ת'אמת? מעדיפה שנתכתב, לא נדבר.
זקנתי ושבתי, אין לי כוח לענות לטלפונים כל היום.
אם לדעתך שווה לנו לדבר – בואי תכתבי כמה מילים לגבי מה שאת מצפה מעצמך וממני, כדי שאוכל לעזור, אם אוכל, או להפנות לאחרים אם זה יהיה לך נכון יותר.
ולפעמים פשוט אמליץ לך להתקדם עם מה שאת כבר עושה, ורק אחר כך לעבור לדבר הבא. גם זה קורה.