בואי נדבר

ת'אמת? מעדיפה שנתכתב, לא נדבר.

זקנתי ושבתי, אין לי כוח לענות לטלפונים כל היום.

אם לדעתך שווה לנו לדבר – בואי תכתבי כמה מילים לגבי מה שאת מצפה מעצמך וממני, כדי שאוכל לעזור, אם אוכל, או להפנות לאחרים אם זה יהיה לך נכון יותר. 

ולפעמים פשוט אמליץ לך להתקדם עם מה שאת כבר עושה, ורק אחר כך לעבור לדבר הבא. גם זה קורה.

כמה פרטים, שאדע עלייך

מה אומרים על דסמנית הזאת?

קטיה רדנרמנחת סדנאות כישורי חיים לילדות
קרא עוד
קליטה מהירה מאד של העסק, ויצירתיות מדהימה לצמיחה. מניסיון!
רחל קארוציירת
קרא עוד
הגעתי אליה כי הרגשתי שכציירת אני חייבת תוכנית מסודרת ואסטרטגיה ברורה שתוביל לזרימה של לקוחות בע"ה והיא היתה ממוקדת, חדה, פרקטית ביותר, ושפעה רעיונות מוצלחים באמת, עם דרך ברורה איך לעשות כל דבר, תכל'ס לא חושבת שהייתי מצליחה אי פעם להגיע לאיפה שאני היום, אם לא ריקי. ב"ה בהירות בדרך, וזרימה של לקוחות שווים תודה להשם!
ניקית אנונימית באתר פרוג
קרא עוד
ממליצה בחום, יצירתית וחדה.
ציפי קארפיועצת מיגון
קרא עוד
העסק שלי בצמיחה, ובאתי לריקי כדי לעשות סדר בצמיחה הזו, ולהרחיב את העסק בצורה הכי נכונה. היא לוקחת את העסק שלך ברצינות, ממש לומדת להכיר אותו ואת הלקוחות שלך, ועושה את השלב הזה של ההיכרות - במהירות שיא 🙂 הליווי איתה כולל פגישות טלפוניות: שיחה שבועית של שעה. ובין השיחות, מענה לשאלות שעולות לך במשך השבוע - דרך המייל. אם את רוצה להגדיל את העסק שלך - יש לך מה לבנות על ריקי.
[bbp-register]