23 בנובמבר 2022 בשעה 17:03
#11007
שמי: שרי מרגליות
קהל היעד שלי: נשים לפני לידה
ההצעה שלי: קורס הכנה ללידות חוזרות
איך שיווקתי: יריד דיגיטלי, מודעות במקומונים,
אילו משאבים השקעתי: (זמן/כוח/כסף) זמן וכוח וכסף ומחשבה- נסעתי לערד למסור קורס,מסרתי פעמיים גם בבית, הכנסתי לרשימת תפוצה את כל החסומות מהיריד, הכנתי מודעת פרסום חדשה לאלפון ולמקומונים. החלטתי על עוד מוצרים חזקים להכין למכירה ומתכננת ערבי היכרות.
כמה לקוחות קיבלתי: 8-12
מה עבד? סיעתא דשמיא ששלחה לקוחות גם מפרסומים ישנים.
מה לא עבד? ??? רוצה להגביר שיהיו יותר פניות ויותר מכירות.