מענה ל־הכוונה אחרי קמפיין

#11420
זכות
משתתף

    1. אז אחוז ההמרה הוא לא כזה טוב.. הרוב מתחת לחצי אחוז.
    2. ביחס לזמן- אני די מאוכזבת כי זה היה שעות של השקעה לכתוב את כל המיילים. (לעומת דברים אחרים שכתבתי לך בהמשך, שאני משקיעה בהם הרבה פחות ומרוויחה יותר. אבל פה זה השקעה לטווח ארוך. קורסים שיישארו לי, מיילים שאפשר קצת לשחזר. ירידים למשל זה השקעה חד פעמית שאי אפשר לשחזר בהמשך…)

    א.
    אני לא יודעת מה גובה המכירות,
    כי אין לי כ”כ מתחרים בנישה הזאת (רק 1 שאני מכירה, וגובה המכירות יותר נמוך כנראה)
    אני יודעת שזה נישה,
    ובאמת בזמן האחרון חשבתי על זה- אולי זה פשוט לא תחום שמכניס כסף?
    אחרי הכל, זה תחביב.
    ואם אני אתמקד במה שכתבת בספר- זה לא נותן מענה לשום תחום שאנשים משלמים עליו (כסף, בריאות ומשפחה- בילדים אולי זה נקרא משפחה…)
    אז מה זה אומר? להתמקד במשהו אחר?
    למשל יש לי שירותים לבעלות עסקים שאני נותנת, ששם רוכשות אפילו בלי סדרה נורמלית של מסרים והרבה יותר… כנראה כי זה בתחום הכסף אז אנשים משלמים על זה יותר… (לא רק על פרסום שלהן בירידים)
    להשקיע בכיוון הזה? להתמקד פחות במוסיקה?

    ב.
    אני כל הזמן מגדילה את הרשימה.
    הרשימה ספציפית של המוסיקה היא 2000,
    אבל למשל יש לי רשימה של משתתפות מהכנסים שהיא עוד 3000+ (ולכולן הצעתי לקבל מתנה של מוסיקה, זאת פשוט נישה שלא מעניינת את כולן)
    כל חודש מצטרפות כמה עשרות בירידים שאני מפיקה (וגם יורדות איזה 10- בעיקר בקמפיינים של מכירות)
    נראה לי שאין לי כ”כ יותר מה להתקדם לגבי הגדלת הרשימה
    (זה באמת נישה שלא מעניינת כל אחת, וההצטרפות יפה יחסית)

    לכן גם לגבי דף הנחיתה- אני פחות מתמקדת בו עכשיו,
    הוא ממיר טוב לדעתי (מחולק בפנים לפי קטגוריות ונושאים)
    כי הבעיה המרכזית שהעליתי פה זה המכירות, לא ההצטרפות לרשימה.