העלית כאן שני דברים:
1. מה התוכן שאפשר לכתוב לרשימת תפוצה כדי לקדם קניות של עיצוב מתנות?
(רגע, לא הבנתי מה זה בכלל עיצוב מתנות ומה כלול במסגרת העסק הזה… מוזמנת לפרט כדי שאבין מה את עושה, בעצם.)
2. מה עושים כדי לקדם קורס דיגיטלי, בלי לגלות בטיפים את כל מה שיש בקורס עצמו.
ובכן,
בואי נבין שיש מידע של ‘איך’ ויש מידע של ‘מה’.
מידע של ‘איך’ נותנים בתשלום (שילמת על הפורום הזה? את מקבלת בו מענה מפורט)
מידע של ‘מה’ נותנים בחינם (נמענות ברשימת תפוצה לא משלמות ולכן מקבלות מענה כללי)
בנוסף,
למה החלטת שצריך לתת חלקים מתוך הקורס אחד-אחד עד שאין מה ללמד בקורס עצמו? 🙂
זה לא נקרא שיווק.
לחלק בחינם את מה שאת מוכרת בתשלום
זו שטות עסקית…
מה כן אמור להיות כתוב ברשימת התפוצה?
יש כמה נושאים וסוגי תוכן שניתן לשלוח כתוכן חינמי לקידום המכירות של עסק עיצוב המתנות שלך:
הסוג הראשון הוא טקסטים
טיפים וטריקים:
את משתפת טיפים ו/או טריקים ש*לא* מופיעים בקורס שלך – ברשימת התפוצה שלך.
מענה לשאלות נפוצות:
איך לבחור את האריזה המושלמת למתנה המושלמת?
איך להתאים אריזה באופן אישי לסגנון המתנה/לסגנון המקבל?
איך לארוז בצורה אטרקטיבית כדי שזה ייראה מיליון דולר?
שימי לב לנקודה חשובה:
יש דברים שאת יודעת ויכולה ומיומנת בתחום,
ולא משנה כמה תכתבי את זה –
את עדיין תעשי את זה טוב יותר מהלקוח הממוצע שצריך אותך.
הרי אם היא לא צריכה אותך –
היא לא תקנה אצלך.
ואם היא תנסה ולא תצליח –
היא תרצה להגיע אליך, כי היא כבר יודעת שאת יודעת…
זה יבסס אותך כמומחית בעיצוב מתנות ויעזור לבנות אמון עם הלקוחות שלך.
מדריכים למתנות עונתיות:
הציעי מדריכי מתנות עונתיים:
רעיונות למתנות לחגים, ימי הולדת, חתונות ואירועים מיוחדים אחרים.
את יכולה להדגיש מוצרים משלך יחד עם מוצרים משלימים מעסקים אחרים.
התוכן הזה יהיה בעל ערך למנויים שמחפשים רעיונות למתנות.
סיפור סיפורים:
סיפורים על ההשראה מאחורי עיצובי המתנות שלך,
איך התחלת את העסק שלך וכל אנקדוטה מעניינת אחרת.
זה יעזור ליצור קשר רגשי עם המנויים שלך ויהפוך את העסק שלך למקובל יותר.
הנחות בלעדיות:
הנחות בקנייה של יותר ממוצר אחד או גישה מוקדמת למוצרים חדשים
רק למנויי רשימת התפוצה שלך.
זה יגרום להם לסקרנות קבועה למבצע הבא,
וימריץ אותם לבצע רכישה.
חוות דעת של לקוחות:
המלצות של לקוחות תמיד מעניינות.
זו הוכחה חברתית שבונה אמון (הארכתי לגבי זה בפרק הראשון של אליפות בשיווק)
גורמת למתעניינים להפוך ללקוחות פוטנציאליים ומעודדת אותם לבצע רכישה.
יש גם אופציה של תוכן בתמונות עם מעט טקסט:
ככה נראית המתנה לפני שנארזה ועוצבה אצלנו,
וככה היא נראית אחרי.
העיצוב הכי יוקרתי שעשיתי אי פעם <תמונה>
והעיצוב שעלה גרושים ונראה מיליון דולר <תמונה>
אפשר גם סרטונים, למשל.
הרעיון הוא לספק תוכן שמצד אחד מציג את המומחיות שלך
ומצד שני מספק עניין למנויים שלך.
תחשבי על זה כמו עיתון.
מה עיתון יציג במדור אופנה או מתכונים או שאר המדורים החזותיים?
לא טורי פרשנות, נכון?
ככה גם את.
המטרה, בסופו של דבר,
היא להגביר מכירות בעסק שלך דרך שמירה על קשר עם הלקוחות.
בהצלחה!