אני ממליצה על בדיקה פשוטה של כמה שלבים שכדאי להעביר כל פרסומת
1. רלוונטיות – האם במבט מרפרף אפשר להבין מי הקהל יעד או רק אם קוראים את הטקסט?
הרלוונטיות מתבטאת בצבע, טיפוגרפיה והתמונה.
כדאי להראות את המודעה למישהי בלי שתקרא, ולשאול מה היא מבינה פה
2. היררכיה – תנסי לסדר בראש, מה רואים קודם? מה אחר כך? האם קל לך למספר את המודעה?
האם הסדר שנהיה – הוא הרצוי לך?
3. יישור וחלל – טוב, זה כבר שריטה מוכר שלי 🙂
יש כמה סוגי יישורים, לא משנה איזה יישור המעצבת בחרה לך, בדקי תמיד שיש שוליים מכובדים
(כמה שהשוליים גדולים יותר המודעה יותר בולטת, צועקת ונותנת הרגשה מקצועית.)
אני ממליצה שתנסי לראות אם אפשר להעביר סרגלים בשני הצדדים, עוד משהו דומה ושונה זה החלל
זה באמת קשור למעצבת, אבל תבדקי, המודעה חונקת אותך? את מרגישה שיש אויר בין פסקה לפסקה?
ולגבי המודעות שלך ספציפית:
אמנם שאלת מה מבין שניהם, שניהם מקסימים אבל יש להם את אותם בעיות (רלוונטיות – לי זה נראה מודעה למוצרי תינוקות,
היררכיה – לא ממש הבנתי מה קודם, התמונה או הכותרת?
יישור וחלל – בתחתית המודעה היה לי צפוף מדי, והמודעה לא לגמרי מיושרת
אז מה אני ממליצה?
תבקשי מהמעצבת שתיצור לך היררכיה (מלך – כלשון הגרפיקאיות)
ואני ממליצה גם על שינוי צבעים, ויישור