כשאת מזמינה חומרי גלם / סחורה בכמות גדולה, גם תקבלי מחיר הרבה יותר זול. מובן שזה מגוגל אל הלקוח.
כשאני מבררת עם לקוח שמזמין הדפסה על קלף אם הוא פרטי או עסקי, אם מדובר בכמות בודדת או במספרים גדולים יותר – אני מבהירה לו שלהזמנות גדולות יש מחירים אחרים כי גם העלויות של היצור שונות לחלוטין. כשזה ייצור מוצר בודד או בכמות קטנה – גם העבודה רבה יותר, לעומת הכנת כמות של מוצרים, כפי שכתבת. זה מקובל ויש לזה גם סיבות. אדרבה, אם הוא רוצה עוד הוזלה – שיזמין יותר.
לגבי חיבור בין עסקים והזמנה משותפת – את קובעת את הכללים. כשתעמדי על שלך – גם הלקוחות יעריכו אותך יותר וישלמו את מה שמגיע לך. כשאת נותנת ללקוח להחליט בשבילך – את מרגישה מנוצלת, וגם התוצאות שיקבל יהיו מושקעות בהתאם. ההפסד יהיה לבסוף שלו.
אפשר לדבר בצורה מקצועית: אני רוצה לתת לכם את מקסימום התוצר. כדי שאוכל לתת לכם שירות איכותי ויעיל ותוצר איכותי – אבל מכיון שאני לא יכולה לתת לכם את השירות הזה ללא רווח, כדי שיהיה לי שווה להשקיע במוצר שלכם – אשמח לקבל את ההזמנה ללא מצטרפים נוספים.