ריקי-
טכנית נראה לי שאני לא מקבלת התראות במייל.
מנסה עכשיו שוב לסמן את התיבה וזה מאוד משמעותי- בעז"ה אעדכן.
לגבי התגובה היום בקבוצה עזרת לי מאוד ובאמת רציתי לשמוע מאנשים.
אני שמחה שנהנית מהקבצים ומרגישה בזה התקדמות גדולה מאוד כי כל הזמן זה היה הנו- נו שלך.
האם כמו שטענו בקבוצה אני צריכה להכין עוד ניסוח שיענה על השאלה מה ייצא לי מזה-
במילים פשוטות כשלב מקדים או כבסיס לפרסומת/ דף נחיתה?
או שאני צריכה לענות בקיצור ולצרף זאת לקובץ או גם וגם?
דווקא הליווי פרימיום זה אחד השירותים שאני מציעה ועשיתי את זה ממש עכשיו למישהי שדווקא בנתה ולא רכשה דירה (לא רוצה עוד כאלו לקוחות…)
הכתובת מייל נועדה למי שלא נגיש למייל באופן יומיומי, וכך הוא מרוויח מייל עם כל הסיסמאות/ מסמכים/ פרטים/ התנהלות הכל מסודר ומאורגן,
הם שלחו לי כשהיה צריך ממחשבים מזדמנים מסמכים וגם הם יכלו להיכנס למייל שלהם כשהיה צורך.
חיפוש המוצרים כנ"ל-
רכישות מעלי אקספרס, אמזון שיין לפי הצורך של מוצרים שניתן להביא,
חיפוש מוצרים אחרים בארץ לצורך הזמנה וגם כדי לקבל אינדיקציה למחירים ולמבחר הקיים לפני ההגעה לחנות הפיזית.