מענה ל־פניתי לזכות מוסיקה כי שמעתי שהיא מקושרת עם גננות ( רוצה לפנות לגננות ולהזמין אותן לפתוח קבוצה להתעמלות אצלי אחרי הגן )

#13183
דסמנית
מנהל בפורום

    אני תמיד רווה נחת מלקוחות שמרוויחות פי כמה ממה ששילמו לי 🙂
    בשביל זה אני פה…

    בואי נדבר רגע על לקוח סיטונאי
    לקוח סיטונאי תמיד שווה יותר מלקוח פרטי.
    למשל,
    לו הייתי כותבת לכל אחת פה תשובות במייל –
    הייתי עובדת הרבה יותר,
    ואף אחת לא היתה נתרמת מהרעיונות שעולות אצל האחרת…

    אותו דבר קורה בלקוח סיטונאי:
    את עובדת באותו דבר,
    אבל במקום לאסוף לקוחות אחת-אחת,
    את יוצרת קבוצה.

    בואי נדבר גם על ניצול חללים ריקים בעסק
    בעסק שמשלם שכירות על מיקום,
    כמו מכון הכושר שלך,
    כל שעה שאפשר לקבל עליה כסף –
    תבוא עליה הברכה.
    חבל על כל שעה שהמקום עומד ריק.

    לכן קבוצת התעמלות לגננות היא רעיון נפלא: גם סיטונאי, גם בשעות שאין פעילות

    אבל…
    אני לא בטוחה שהברק של שיווק דיגיטלי שווה במקרה הזה.

    הייתי הולכת על פילוח פיזי,
    ולא חובה לכתת רגליים בשביל זה 🙂

    לוחצים כאן למפות גוגל עם כתובת העסק שלך ומסתכלים: איפה יש גני ילדים באזור?

    ואז –
    1. סמני לך על המפה איפה הם (תיעזרי בזיכרון, בספר הטלפונים 'מפתח העיר' ובילד.ה שיחפשו גנים באזור בפרסומי המקומונים)
    2. חפשי טלפון/מייל של הגנים
    3. תתחילי להתקשר… רצוי עד רבע לתשע בבוקר, זה הזמן הרגוע יותר, יחסית.
    4. בשיחה הראשונית הזאת רק תרצי להציג את עצמך בקצרצרה + הצגת ההצעה (להלן) + לשאול מתי נוח לה שתתקשרי שוב

    הצגה עצמית לשיחה קרה [=כשהשיחה מיוזמתך ולא ביוזמת המתעניינת]:
    שלום לך,
    שמי גיטי טאוב, אני מנהלת את מכון הכושר 'קליקס' פה לא רחוק, ברחוב נחמיה,
    ואני מציעה כושר ללא תשלום למי שתארגן קבוצת גננות שרוצות להגיע הביתה עם יותר כוחות אחרי העבודה.
    כמובן שגם לקבוצה יש הטבה מיוחדת.
    זה יכול לעניין אותך?

    <אם היא אומרת 'לא' לשאול: את מכירה מישהי שאולי תרצה?>
    {אם היא אומרת 'כן' לשאול: מתי נוח לך שאתקשר כדי לתת לך את כל הפרטים?}

    לגבי דף נחיתה:
    כמו שציינתי,
    למרות שנוצץ יותר לדבר על שיווק דיגיטלי,
    ואני ממליצה לך עליו בהקשר האורגני,
    לא הייתי רצה להשקיע בדף נחיתה בשביל עסק פיזי
    שאין לו אפשרות של משלוחים.

    זה כן יכול להיות נוח שיש לך פרטים בלינק אחד,
    אבל פריצת הדרך לא מחכה לך שם.
    רק שנתאם ציפיות 🙂

    בשביל דף נחיתה את צריכה:
    א – פנייה לקהל יעד מדויק (אצלך אלה הגננות/כל מי שגרה או עובדת באזור)
    ב – הצעה מפתה (פתיחת קבוצה עם החברה הנוחה לך, בשעה הנוחה לכן, עם מוזיקה לטעמכן)

    תכתבי כמה מילים אם יש כאן עוד משהו שהחמצתי,
    ובשמחה אתן לך כאן את הטקסט.

    מדגישה שוב:
    לא הייתי שורפת על זה זמן וכוחות.
    אם הולך לך בקלות – נהדר.
    תוסיפי את זה לפעילות השיווקית שלך.

    אגב,
    עדכנתי את גוגל שהמיקום שרשום בו 'קליקס סגור זמנית' הוא לא מעודכן,
    ולמעשה העסק עבר מקום.
    רצוי שגם את, כבעלת העסק, תעדכני את גוגל מה הפרטים הנכונים ומה צריך למחוק.
    זה מבלבל, וחבל.