אז לפי מה שאני מבינה ממך
מוצר 0 זה טעימה
עם מדובר על כמות סיטונאית
1 דוג' מספק
אבל לא הבנתי את הדוג' של תמונה טובה
מה הרווח של הלקוח מלראות תמונה
הוא נהנה מתלהב אבל עדיין לא מרגיש מספיק מחוייבות או רצון לקנות דווקא אצלי
אולי לפעמים כן (אני משתדלת לצלם כמעט כל מוצר שאני מוציאה מהסטודיו
בנראות המעוצבת שלו למתנה)
מה שכן אני עשיתי מבצע ללקוחות בהזמנה ראשונה מקבלים מתנה מחזיק מפתחות
זה העלה את האפקט מאד וגרם לאנשים לחזור שוב, וגם הם קיבלו מתנה מוכפלת
כי בעצם הם קיבלו ערכה המחזיק היה בעיצוב תואם למתנה הנוספת שלהם
אבל זה לא היה משתלם בהזמנות במחירים זולים ממש כמו לקוחה שבאה להזמין מחזיק מפתחות
ורצה להרוויח 2 מחזיקים מראש לא הגבלתי את זה, כי פעם אחת שפרסמתי על הגבלה ברכישה מסכום מסוים
לא הייתה הענות בכלל
השאלה שלי
האם מוצר 0 יכול להיות בהתנית קניה
או שזה מאבד את האפקט שלו
או שהוא נקרא בכלל הצעה שאי אפשר לסרב לה
שאלה נוספת
מה התכוונת להפיץ תמונות יפות בשת"פ
זה בעצם פרסום, לא?
לגבי מוצר 100 צודקת קיים בנמצא הרבה
לגבי מוצר 1000
האם ערכה של מתנות לדוג' לכל תקופת האירוסין
בעצם לסגור להם את הפינה ממש סמוך למזל טוב
בעצם מעטפת מהמתות לחתן/ כלה אחים אחיות
ולמחותנים בעצמם ואפשר גם כמה פינוקים לסבים ולסבתות
ששמחים כ"כ ממזכרת מהאירוע או מהמתנה שהם נתנו
זה הכיוון, עדיין לא הוספתי כזה מוצר
אבל זה נשמע שקשה לחנך את הלקוחות לזה
בנוסף יש לי שירות צילומי מגנטים בלוקים וכוסות במקום שהעלות
היא 1000 עד 3000 זה בטח גם נקרא? אבל זה נישה קצת שונה מהמתנות