מענה ל־איך גורמים ללקוח להגיב?

#13910
דסמנית
מנהל בפורום

    דבורי,
    שאלה מעולה!

    קודם כל,
    מירי צודקת לגבי דיוור לרשימת תפוצה.
    ככה שאם עשית את זה,
    צריך לקחת את זה בחשבון.

    שנית,
    בגלל הסיבה הראשונה,
    וגם כי קשה לאנשים לקנות מכאלה שלא מכירים אותם מספיק,
    חשוב להיות באינטראקציה אישית ככל האפשר,
    ולעשות פולואפים.

    שימי לב!
    פולואפ זה לא נדנוד והצקה מרגיזה!
    פולואפ = חזרה למתעניינים עם פריט מידע מעניין יותר ויותר בכל פעם

    שלישית,
    בואי נדבר תכל'ס, מה עושים:

    1.
    מאתרים את המייל שנשלח

    1.1 מחפשים את המייל ששלחת להם, אם שלחת מייל אישי מהג'ימייל הפרטי שלך, אחת-אחת
    1.2. מחפשים את מייל הבדיקה שקיבלת מחברת הדיוור, אם שלחת מרשימת תפוצה

    2.
    מחזירים אותו לנמען שוב

    2.1 אם זה מהג'ימייל הפרטי את לוחצת 'השב' וזה חוזר לנמענת שכתבת עם הסימון re: בנושא המייל
    2.2. אם זה ברשימת תפוצה, מסמנים העברה, מה שיוצר את הסימון Fwd:

    3.
    מוסיפים מידע רלוונטי ללקוחות בתור פולואפ

    זה יכול להיות טיפ קטן שחשוב לשים לב אליו לפני שמחליטים מה לקנות
    זה יכול להיות עדכון על משהו חדש-חדש שאף אחד עוד לא קיבל, וזה מתאים למי שמחפש משהו מקורי
    זה יכול להיות דוגמה של שני לקוחות שקנו דברים שונים קיצונית, כי אחד רצה X והשני רצה Y

    4.
    מחכים 24 שעות בימים א-ה, ובערבי שבתות וחגים מחכים 72 שעות (עד ראשון/אסרו חג)
    ואם אין תגובה –

    שולחים שוב 'השב' על אותו מייל בדיוק (חשוב! לא לפתוח מייל חדש!) עם הסימון re: בנושא המייל
    והפעם עם סימן ? בודד ולא יותר.
    אני חוזרת שוב, שיהיה ברור:
    זה מייל 'השב' ויש בו רק תו אחד
    ?

    נסי, וספרי איך היה 🙂