מענה ל־שרשור בקרה בשבוע פרשת שלח

#14020

שמי: מלכה דיאמנט
קהל היעד שלי: אימהות למתבגרות
ההצעה שלי: תוכנית דיגיטלית מקיפה 11+
מה שיווקתי השבוע? פוסטים ברשימת תפוצה
כמה כסף השקעתי: קשה לי לחשב את זה, פרסום + השקעה בשדרוג של התוכנית, סה"כ כ6,500 ש"ח
כמה כסף הכנסתי (ברוטו): לחשב גם את מה שבתשלומים? 7,020

מה עבד?
1. הרשימת תפוצה שלי ברוך ה' מתנהלת בס"ד גדולה בצורה נכונה ומניבה תוצאות
2. עבודה מנטאלית תודעתית גרמה לפניות להרצאות להגיע אלי בלי לעבוד על זה בכלל:)
אמנם לא סגרתי עדיין עם אף אחד בפועל, אבל הדהים אותי האנרגטיות שבתודעה – ברגע שהחלטתי שאני רוצה ומתאים לי הרצאות –
זה קרה בלי שעשיתי כלום…

מה לא עבד?
1. המחיר גבוה מדי בשביל מניעת כאב ולא בשביל טיפול
(נכון שאולי יהיו לה בעיות רגשיות או חיי נישואין לקויים,
אבל נעדיף לשלם אז עשרות אלפים ולא עכשיו את האלף הזה…)
2. רשימת תפוצה שלא מאפשרת להכיר אותי באופן בלתי אמצעי ולסמוך עלי ב100%, גורם לקהל היעד להצטמצם באופן משמעותי.
לכן חשבתי לפנות יותר לכיוון של הרצאות פרונטליות ולמכור בסופן את התוכנית בפורמט מקוצץ ומוזל יותר.
(נניח רק את התוכן ומשחק הקלפים בלי ליווי, פגישה, יומן ועוד)

קהל היעד שלי: נשים ונערות שמתמודדות עם אתגרים רגשיים וזקוקות / מעוניינות בטיפול רגשי
ההצעה שלי: סדרת פגישות אישיות לתהליך טיפולי
מה שיווקתי השבוע? עשיתי שיחות טלפון למורות שיכולות להפנות אלי בחורות.
כמה כסף השקעתי: –
כמה כסף הכנסתי (ברוטו): 900 על סדרה אחת.
מה עבד? שוב – עבודה תודעתית והחלטה שאני עושה את שלי והקב"ה ישלח את האנשים שזקוקים לי.
מפעים כמה פניות קיבלתי פתאום ממקומות שונים.
מה לא עבד?