מענה ל־איך להביא עוד לקוחות, כשיש המון לקוחות חוזרים, ואני צריכה דווקא חדשים? :(

#14489
zchoot
משתתף

    1. אין לי 100 שפניתי אליהן אישי בפעם הזאת ספציפית.
    הן גם אומרות לי את הסיבות-
    סיבות אישיות בד”כ.
    (לקראת לידה, ירדו מהעניין של רשימת תפוצה, נמצאות בתהליך של מיקוד קהל יעד וכו’,
    דברים שלא קשורים לכנס)

    2. לגבי פיתוי- מה יכול להיות חוץ מהטבה כספית?
    יש לי קצת בעיה עם זה, כי ברגע שאני נותנת פיתוי רק לחדשות,
    זה אומר שהלקוחות הוותיקות יעלבו 🙂
    אני כן רוצה לשמור על קשרים עם הלקוחות שכבר נכנסו כמה וכמה פעמים,
    ואם אני נותנת הטבה רק לחדשות הן כאילו הפסידו מזה שהן לקוחות שלי…
    (אחרי הכל, אני לא צריכה רק חדשות כל כנס, אלא שיהיו גם חדשות וגם ישנות..
    וכשיש כנס כל חודש, יש הרבה מקומות גם לוותיקות לפרסם הרבה פעמים בשנה)

    3. מה הכוונה שכמה שיותר בעלות עסקים ישתתפו בכנסים?
    שייכנסו לשם בתור אימהות שנהנות מהתכנים?

    לגבי התנועה- נכנסות לי לרשימה כל הזמן עוד ועוד בעלות עסקים.
    (אני מביאה תנועה כל חודש מהכנסים שאני מפיקה)

    רק יש מגבלה אחת-
    קהל היעד של בעלו עסקים דיגיטליים ורשימות תפוצה הוא מאד ממוקד,
    זה לא כל בעלות העסקים,
    וממה שאני בודקת בשטח (וגם שאלתי עוד שפונות לקהל היעד הזה)
    בהערכה, אין יותר מ-1000 כאלה בציבור שלנו..

    ומתוך אלה שכבר כן יש- הרבה חדשות שעכשיו מתחילות רשימות תפוצה
    (בשבילי הן לא קהל טוב לכנסים, אני חייבת כאלה עם רשימות כדי שהכנסים יתפרסמו טוב,
    אני כן מכניסה בכל כנס כמה בלי, ובזכות זה יש גם פירסום ממומן לכנס,
    אבל זה לא מספיק טוב)
    אולי אני צריכה לחשוב איך הן כן יכולות להיות קהל טוב בשבילי?