רושמת כעת תגובה שוב-
היא שוב נמחקה אפילו שאין בה לינק.
ריקי,
התגובה שלך גרמה לי הרבה לחשוב בכלל על אמצעי השיווק שלי ויצירת רשימת התפוצה-
אני בדרך כלל מציעה מתנה אקטואלית- ותכף נדבר עליה,
ואז נרשמים גם כאלו שלכאורה לא אמורים ולא מתכננים לרכוש דירה בזמן הקרוב,
אבל הרבה מהם נשארים ברשימת התפוצה, לומדים להכיר אותי וגם נעזרים בשיתופי הפעולה שאני מציעה-
שזה חלק מההתמחות שלי- ליצור שיתופי פעולה.
האם זה נכון לעבוד כך?
אם אני טועה אז בכלל לא כדאי לי להשתתף ביריד כזה.
לגבי המתנה-
מוצר האלף שלי זה לקוחות חדשים לליווי ואני לא מעוניינת כעת בכאלה.
מוצר המאה- פגישת הכוונה וכנ"ל. לא אכפת לי עוד פגישות אבל מאנשים חמים ולא להתחיל תקשורת.
המוצר החינמי שלי- כמו שרשמתי הוא יותר כללי ואולי אני טועה.
הרעיון זה הבנה של חוק בכלכלה התנהגותית ויותר נכון במדעי ההתנהגות,
שמשפיע עלינו בניהול מלאי, ניהול זמן, ניהול כלכלי וגם על ההשקעות בשוק הנדל"ן.
כשנבין זאת-
נדע איך לעבוד נכון.