- This topic has 4 תגובות, 4 משתתפים, and was last updated 04/26/20232:06 pm by דסמנית.
-
מאתתגובות
-
-
25 באפריל 2023 בשעה 12:41 #12682
אני עובדת בעיצוב מתנות ואני רוצה לבנות עכשיו רשימת תפוצה לכל אלו שאוהבות אומנות, בנוסף אני בדרך בעז”ה להוציא קורס דיגיטלי מקיף על עיצוב מתנות, עם כל הידע. אז איזה תוכן אפשר לכתוב במיילים מבלי לפגוע במקצועיות? אם אני אתן את כל החומר בטיפים למה שיקנו אח”כ את הקורס המקיף?
-
25 באפריל 2023 בשעה 14:08 #12685
העלית כאן שני דברים:
1. מה התוכן שאפשר לכתוב לרשימת תפוצה כדי לקדם קניות של עיצוב מתנות?
(רגע, לא הבנתי מה זה בכלל עיצוב מתנות ומה כלול במסגרת העסק הזה… מוזמנת לפרט כדי שאבין מה את עושה, בעצם.)2. מה עושים כדי לקדם קורס דיגיטלי, בלי לגלות בטיפים את כל מה שיש בקורס עצמו.
ובכן,
בואי נבין שיש מידע של ‘איך’ ויש מידע של ‘מה’.
מידע של ‘איך’ נותנים בתשלום (שילמת על הפורום הזה? את מקבלת בו מענה מפורט)
מידע של ‘מה’ נותנים בחינם (נמענות ברשימת תפוצה לא משלמות ולכן מקבלות מענה כללי)בנוסף,
למה החלטת שצריך לתת חלקים מתוך הקורס אחד-אחד עד שאין מה ללמד בקורס עצמו? 🙂
זה לא נקרא שיווק.
לחלק בחינם את מה שאת מוכרת בתשלום
זו שטות עסקית…מה כן אמור להיות כתוב ברשימת התפוצה?
יש כמה נושאים וסוגי תוכן שניתן לשלוח כתוכן חינמי לקידום המכירות של עסק עיצוב המתנות שלך:
הסוג הראשון הוא טקסטיםטיפים וטריקים:
את משתפת טיפים ו/או טריקים ש*לא* מופיעים בקורס שלך – ברשימת התפוצה שלך.מענה לשאלות נפוצות:
איך לבחור את האריזה המושלמת למתנה המושלמת?
איך להתאים אריזה באופן אישי לסגנון המתנה/לסגנון המקבל?
איך לארוז בצורה אטרקטיבית כדי שזה ייראה מיליון דולר?
שימי לב לנקודה חשובה:
יש דברים שאת יודעת ויכולה ומיומנת בתחום,
ולא משנה כמה תכתבי את זה –
את עדיין תעשי את זה טוב יותר מהלקוח הממוצע שצריך אותך.
הרי אם היא לא צריכה אותך –
היא לא תקנה אצלך.
ואם היא תנסה ולא תצליח –
היא תרצה להגיע אליך, כי היא כבר יודעת שאת יודעת…
זה יבסס אותך כמומחית בעיצוב מתנות ויעזור לבנות אמון עם הלקוחות שלך.מדריכים למתנות עונתיות:
הציעי מדריכי מתנות עונתיים:
רעיונות למתנות לחגים, ימי הולדת, חתונות ואירועים מיוחדים אחרים.
את יכולה להדגיש מוצרים משלך יחד עם מוצרים משלימים מעסקים אחרים.
התוכן הזה יהיה בעל ערך למנויים שמחפשים רעיונות למתנות.סיפור סיפורים:
סיפורים על ההשראה מאחורי עיצובי המתנות שלך,
איך התחלת את העסק שלך וכל אנקדוטה מעניינת אחרת.
זה יעזור ליצור קשר רגשי עם המנויים שלך ויהפוך את העסק שלך למקובל יותר.הנחות בלעדיות:
הנחות בקנייה של יותר ממוצר אחד או גישה מוקדמת למוצרים חדשים
רק למנויי רשימת התפוצה שלך.
זה יגרום להם לסקרנות קבועה למבצע הבא,
וימריץ אותם לבצע רכישה.חוות דעת של לקוחות:
המלצות של לקוחות תמיד מעניינות.
זו הוכחה חברתית שבונה אמון (הארכתי לגבי זה בפרק הראשון של אליפות בשיווק)
גורמת למתעניינים להפוך ללקוחות פוטנציאליים ומעודדת אותם לבצע רכישה.יש גם אופציה של תוכן בתמונות עם מעט טקסט:
ככה נראית המתנה לפני שנארזה ועוצבה אצלנו,
וככה היא נראית אחרי.העיצוב הכי יוקרתי שעשיתי אי פעם <תמונה>
והעיצוב שעלה גרושים ונראה מיליון דולר <תמונה>אפשר גם סרטונים, למשל.
הרעיון הוא לספק תוכן שמצד אחד מציג את המומחיות שלך
ומצד שני מספק עניין למנויים שלך.
תחשבי על זה כמו עיתון.
מה עיתון יציג במדור אופנה או מתכונים או שאר המדורים החזותיים?
לא טורי פרשנות, נכון?
ככה גם את.המטרה, בסופו של דבר,
היא להגביר מכירות בעסק שלך דרך שמירה על קשר עם הלקוחות.בהצלחה!
-
26 באפריל 2023 בשעה 10:26 #12692
אוואו על הדרך עזרת גם לי
אני מייצרת מתנות בעיצוב אישי
וזה כ”כ נותן השראה
תודה -
26 באפריל 2023 בשעה 13:27 #12697
עוד רעיון שיכול אולי לעזור לך –
את יכולה לכתוב טיפ חלקי.
לדוג’ – ‘לחשוף’ באיזה דבק את משתמשת
אבל לא להסביר איך להשתמש בו…
ואז להוסיף קישור לרכישת הקורס, למי שרוצה לדעת הכול.
רק שימי לב שגם בלי הידע המלא יהיה אפשר לעשות שימוש בטיפ,
אחרת זה מרגיז את הקוראת.
מניסיון אישי, של טיפ שראיתי בעיבוד תמונה שדילג על החלק המשמעותי ביותר… והרגיז אותי מאוד:(
בהצלחה! -
26 באפריל 2023 בשעה 14:06 #12701
אוואו על הדרך עזרת גם לי
אני מייצרת מתנות בעיצוב אישי
וזה כ”כ נותן השראה
תודהבשמחה, דבורי 🙂
עוד רעיון שיכול אולי לעזור לך –
את יכולה לכתוב טיפ חלקי.
לדוג’ – ‘לחשוף’ באיזה דבק את משתמשת
אבל לא להסביר איך להשתמש בו…
ואז להוסיף קישור לרכישת הקורס, למי שרוצה לדעת הכול.
רק שימי לב שגם בלי הידע המלא יהיה אפשר לעשות שימוש בטיפ,
אחרת זה מרגיז את הקוראת.
מניסיון אישי, של טיפ שראיתי בעיבוד תמונה שדילג על החלק המשמעותי ביותר… והרגיז אותי מאוד:(
בהצלחה!מיכל,
העלית כאן את אחת הדרכים הכי טובות לדעת מה לתת ללקוחות…
מה שמעצבן אותי – כנראה יעצבן גם אחרות.
ואם אני מעדיפה טיפים שאפשר ליישם, ולו חלקית –
יש סיכוי טוב שגם הלקוחות שלי יאהבו 🙂
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.