הפרק השלישי של אליפות בשיווק – פתוח!

מציג 2 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #13412
      דסמנית
      מנהל בפורום

        הבנת הבידול שלך מול מתחרים, הצעה שקשה לסרב לה,
        יש פה בפרק השלישי דברים מרתקים וסופר-פרקטיים בפנים.

        הקדשתי את רוב הפרק לעסקים שמוכרים מוצרים פיזיים,
        גם כי חשוב לי לדבר על שיווק של מוצרים פיזיים שמדובר קצת פחות,
        בעולם של דפי נחיתה ומכירה,
        וגם כי, מה לעשות, כדי למכור שירות טוב צריך לפצח אותו,
        ובינתיים לא ידוע לי על שיטה להעביר את זה בכתב.

        עדיין,
        גם נותנות שירות יפיקו בעזר השם לא מעט תועלת מהפרק,
        כי אתן אמורות להציע לקנות מכן,
        בדיוק כמו מוכרות המוצרים הפיזיים 🙂

      • #13452

        אשמח להגיב כאן על פרק 3 ביחס לעסק שלי:

        המוצר שלי מאפשר לאימהות להכין את הבנות שלהן כמו שצריך לשינויי ההתבגרות
        ומקרב ותורם לקשר הבסיסי והמדהים של אימא ובת,
        כדי שהבת לא תצטרך לחפש מידע מעוות אצל חברות ולא תחטוף טראומות

        הלקוחה האידיאלית שלי היא אישה פרטית שיש לה בת טרום התבגרות.
        או שאולי הלקוחה האידיאלית שלי היא מרכזת מחלקת רווחה או תרבות בעירייה?
        או אולי מנהלת בית ספר שרוצה סדנה בנושא לאימהות?

        לגבי מחקר שוק – לא כל כך ברור לי מי המתחרים שלי…
        לגבי ההתבגרות – אילו היועצות או האחיות של בית הספר,
        ולגבי טיפול רגשי – יש אינסוף מתחרות, אבל לא מצאתי עדיין מישהי שהיא ספציפית לבחורות.
        איך אני יכולה לנהל מחקר שוק על המוצרים שלי?

        פערי שוק – אני חושבת ששלושת התחומים העיקריים שלי עוסקים בפערים מאד גדולים בשוק.:
        ההתבגרות, טיפול רגשי לבחורות שמתמודדות עם הורות מאתגרת, ותהליכים פרטניים לכלות ולזוציות על חיבור לגוף ולמצוות הבית

        אמנם רק הראשון שבהם עבר שיווק יסודי ורציף,
        והמשובים שאני מקבלת עליו מעידים עד כמה הוא נצרך בציבור,
        אז למה עדיין אין אליו נהירה המונית?

        המשאבים שלי –
        ספציפית אתמקד ברוך ה' ביכולת שלי לכתוב לעצמי את התכנים שלי וגם לעצב את רוב החומרים שדורשים עיצוב בעצי,
        זה חוסך לי המון בצורך לשלם לגרפיקאיות וכותבות תוכן
        וגם בקטע הטכנולוגי של התעסקות עם כל הדיגיטל אני מסתדרת מצוין ולא צריכה לשלם לאנשי מקצוע
        אבל גם ככה יש מספיק הוצאות…

        עסק הוא דבר חי. הוא גדל ומתפתח או נובל וגוסס.
        תעזרי לו בבקשה לצמוח ולהתקדם בזה שכל הזמן תחיי בו חלקים, תדשני, תשקי, תטפחי ותפתחי. –

        יכולה לחתום על כל מילה, העסק שלי לא מפסיק לזוז ולעבור דיוקים ושיופים…

        לגבי הצעה שקשה לסרב לה –
        ברוך ה' עברתי על כל הפרמטרים שבפרק ואני חושבת שההצעה הזו כשלקוחות פוטנציאליים נתקלים בה היא אכן מוגדרת ככזו,
        ואני מתכוונת לתוכנית של המתבגרות,
        ואולי ההשקה של השבועיים הקרובים תיתן לי נתונים מדוייקים יותר,
        ועדיין אני מרגישה שאין מספיק פניות…

        וגם לגבי טיפול רגשי – ברוך ה' רוב הפונות סוגרות וקובעות פגישה.
        אז למה עדיין אני לא מתקרבת ליעד שהצבתי לעצמי?…

      • #13542
        דסמנית
        מנהל בפורום

          השאלה הראשונה שלך, מלכה, עונה על השאלה האחרונה.
          לצד מיצוי הלקוחות הפרטיות,
          את בהחלט רוצה לעבור ללקוחות הסיטונאיות (גיטי, זה גם בשבילך!)
          הן פשוט מרכזות לך את קהל הקצה שצריך את השירות שלך.
          זה לדוג בחכה אחת-אחת
          או לדוג ברשת כמה עשרות בבת אחת.

          לגבי מתחרים –
          הולכת לחדש לך:
          המתחרה העיקרי שלך הוא לא לעשות כלום!…
          תחשבי על זה.

          לגבי הנהירה ההמונית –
          1. מדובר בנושא סופר-סופר רגיש ועדין, מכל הבחינות
          2. מדובר בנושא שמצריך מקסימום אמון במי שמלמדת אותו
          3. מחזירה אותך ללקוחות הסיטונאיות… זו הכתובת.

      מציג 2 תגובות משורשרות
      • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.