- This topic has 3 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated 05/17/20232:55 pm by TALEL.
-
מאתתגובות
-
-
15 במאי 2023 בשעה 14:52 #13053
שלום וברכה,
אשמח לעצה.
אני מרגישה שהרשימה שלי פעילה אבל לא מוכרת.
כנראה אני לא מוכרת מספיק ברור.
ונראה לי שזה אולי לא מספיק נחוץ…….לא בטוח- כי היו לי יומיים של הצלחה בחנוכה
ש100 מורים קנו מגזין כלשהו….אבל מאז זה לא חזר על עצמו למרות שבדקנו מה קרה שם ושכפלנו.
לשאלתי,
האם כדאי להוסיף למכירה (שהיא: דפי משחק מוכנים לשימוש בכיתה)
איזה ליווי או ייעוץ שמשמעוותי למורות?
או משהו אחר-רק שאין לי רעיון מהו.
אשמח לדעתכן
וכמובן לתשובתך ריקי.
תודה. -
16 במאי 2023 בשעה 13:46 #13081
בואי נתחיל להבין את התמונה:
הרשימה מיועדת למורות בלבד?
הדיוור השבועי מרתק אותן? מוסיף להן עניין?
את יכולה בבקשה לשים כאן לינק לצפייה בדיוור של השבוע הקודם?ומכאן והלאה –
יש לך טלפון של אחת המורות ו/או קשר קרוב יותר,
ככה שתוכלי להרים טלפון,
להצהיר במפורש שאת לא רוצה למכור לה שום דבר,
ולשאול מה מעניין לה בדיוור שלך ומה לא?
ומה היתה רוצה שתציעי כדי שתרצה לקנות?א-ב של מכירה טובה,
היא להציע לאנשים את מה שהם רוצים לקנות ממך.
לאו דווקא את מה שכבר קיים אצלך.ואני יודעת שזה מרגיז 🙁
לקוחות הם עם עצמאי שלא מתייעץ איתנו מה לקנות 🙁
-
17 במאי 2023 בשעה 14:53 #13118
אני מצרפת את הכתוב -כי לא הצלחתי לעשות לינק -זה ניוזלטר.
בד”כ זה פחות ארוך- אני אצרף דוגמא נוספת.
שלום לכולן,
חודש מבורך,
חודש אייר תמיד מביא בכנפיו משב של שמחה,
רעננות, אנרגיות חיוביות וטובות.
החורף כבר לא כאן (אני מקווה😉)
השמש הזורחת מחממת את הלב
ומעניקה אנרגיות לפעילות טובה בכל תחום שהוא.
לפני שנתחיל- שמנה לב למטה מצורפת הזמנה להשתתפות
ביריד מקסים ואיכותי למורות וגננות.
גם התכנים שלי שם – אל תפספסו!
בעזרת ה’ אני רוצה בתקופה הקרובה עד הקיץ
להתמקד בנושא משמעותי מאד למורים והורים כאחד.
משמעת!
משמעת בבית או בכיתה מגיעות מאותה הגדרה משמעותית
של ציות בני הקבוצה לכללי הקבוצה.
אני אשתף אתכן במחקר משמעותי שערכתי לפני כ8 שנים
במסגרת לימודי תואר ראשון.
במחקר בדקתי כמה השפעה יש בין הותק של המורה למשמעת בכיתתו.
זה היה תהליך ארוך ומעניין של קריאה ועיבוד של חומרים+
שאלון משמעותי לעשרות מורים כדי לשמוע את הצד שלהם.
מידי שבוע אשתף בתוכן ובתהליך.
נתחיל:
המחקר עסק בהשפעת ותק המורה על התמודדותו עם בעיות משמעת בכיתתו.
הספרות המחקרית בנושא מעלה את הגורמים השונים המביאים לבעיות משמעת
והאתגר היומיומי איתו מתמודד המורה. בנוסף מצביעה הספרות על חשיבותה הרבה
של המשמעת בכיתה שהיא תנאי הכרחי לניהול כיתה תקין.
כן, כולנו יודעים כי אם אין משמעת אין שיעור!
עיקר ממצאי סקירת הספרות מדברים על כך שמספר שנות הותק ונסיונו של המורה
משפיעים השפעה רבה על התמודדותו בניהול כיתה ובהפרות סדר ומשמעת.
כמו כן מראים החוקרים כי ניתן לשפר את ההתמודדות בכיתה על ידי
למידת מיומנויות ודרכי עבודה שונים.
בהחלט ברור לכולנו שמורה ותיק יותר יהיה עם משמעת טובה ואיכותית יותר,
חלק מן הסיבות לכך הן יכולתו ללמד בצורה חוויתית ומעניינת יותר.
מוזמנות ללחוץ כאן לקבלת דפי משימה חוויתיים בחינם.אז מה היה בפועל במחקר?
המחקר היה מחקר כמותי בו נבדקו שלוש קבוצות מורים עם גילאי ותק שונים:
מורים עם ותק עד 5 שנים, מורים עם ותק של 5 שנים עד 15 שנה ומורים עם ותק של 15 שנה ומעלה.
לצורך המחקר חולקו שאלונים למורים, השאלונים הכילו היגדים בנושאים שונים: המורה וההוראה, הטרוגניות בכיתה, עומס יתר והתמודדות המורה עם בעיות משמעת .
ממצאי המחקר הראו כי ישנו קשר הדוק בין התמודדות המורה עם המשמעת בכיתתו לבין שנות הניסיון והותק שצבר ועל אף שמורה ותיק לרוב מרגיש שחוק יותר יתרונותיו רבים על חסרונותיהם של החדשים.
מטרת המחקר היתה להועיל למורים במוסדות החינוך השונים בעודו מוביל למסקנה כי ישנה השפעה על תגובתו, תפיסתו ומעורבותו של המורה הנובעת ממספר שנות עבודתו.
בנוסף, מטרת המחקר לטעת תקוה בליבם של פרחי ההוראה שעם הזמן ירכשו הם את המיומנויות הנצרכות עבור הפדגוגיה וכישורי הניהול בכיתה, ישתבחו הם מעת לעת, עד הפיכתם למורים מנוסים ויוכלו להנות מפרי עמלם.
זה המסר הראשוני שאני רוצה להעביר – יש תקוה! לא להתיאש!
בעיות משמעת הן אתגר משמעותי שמביא הרבה רפיון למורים רבים שבורחים מן המערכת.
אחוז גבוה של מורים לא שורדים את השלוש שנים הראשונות ומחליפים מקצוע בעיקר בגלל הקושי של משמעת בכיתה.
יש סיכוי להצלחה בס”ד! זה נרכש ואפשרי!
איך? כמה? ומה הטכניקות?
בעזר”ה במאמרים הבאים.
וכעת, אתן יותר ממוזמנות לקבל את מרפדוני של חודש אייר בכדי להשתמש בו ולייעל את המשמעת בכיתתכן.
בנוסף, למעוניינות יש אופציה לרכוש את המגזין המלא או את כל המגזינים של כל השנה כולה במחיר מתנה לכבוד חודש אייר, חודש הרפואה ולכבוד יום ההולדת שלי שחל בחודש נפלא זה.
מגזין בודד בעלות של 49.90 בלבד!
במקום 79.90.
סט שנתי-12 מגזינים לכל השנה, עם מעל 600 דפי משחוק ללמידה משמעותית
רק ב39.90 כפול 12 במקום 49.90 כפול 12.
מעוניינת לרכוש? השיבי לנו במייל ויצרו איתך קשר טלפוני.
חודש נפלא מלא משמעת טובה ואיכותית.
טלאל בן סעדון.
B.A בחנ”מ.
M.A בניהול מערכות חינוך.
משפרת תהליכי למידה בכיתה
באמצעות משחק וחוויה. -
17 במאי 2023 בשעה 14:55 #13119
זה אחד נוסף,
למטה תמיד יש דפים חינמיים לשימוש או בקישור.שלום לך קוראת יקרה!
“מרפדוני”-המרפ”ד הנייד שלנו
ממש כבר חם!
וכבר כבר יוצא לדרך…….
הנה הלוגו החדש של המגזין הראשון
שיוצא לכבוד חנוכה
וישלח קצת לפני בעזר”ה,
כדי שתספיקו להדפיס וללמד בכיתה ובבית.
כיתבו לנו מה דעתכן עליו?
image
ועד שנשלח את המגזין העשיר והמושקעמוזמנות להצטרף כאן לקבלת המגזין
ואם כבר הצטרפתן מוזמנות
להעביר את המייל לעוד חברות
שהמגזין שלנו יכול להוסיף להן המון.
מידע לנשים פרטיות על המגזין כאן!
מידע למנהלות על המגזין כאן!
ועד אז,
כמה דברי חוכמה
בתחום הלמידה!
כולנו רוצות לראות את הסובבים אותנו לומדים מתוך אושר
ורוכשים המון עושר לימודי.
יש דרך מדהימה לקידום למידה בכל גיל
והיא דרך המשחק והחוויה.
ב”ידידוני” אנחנו עובדים ופועלים לייצר מגוון
משחקים לימודיים
בקשת רחבה של נושאים
ובהתאמה למגוון גילאים.
בין אם את אמא
ובין אם את מורה
גם אם את אשת הייטק
ואולי מזכירה
אני משערת שנושא הלמידה של ילדייך מעסיק גם אותך.
אם הם חרוצים -מסתבר שקל לך יותר ,
רק בטח היית רוצה להעשיר אותם.
יעשה לך טוב על הלב לראות אותם לומדים עוד,
מעבר למה שחייב.
ואם הם מתקשים? את מתמודדת
ומחפשת איך לעזור להם וגם לך.
בין כך ובין כך
יש מילה משמעותית וחשובה
המספרת את כל סיפורי ההצלחה!
מוטיבציה
מהי מוטיבציה?
מוטיבציה זה הנעה!
הדחף לפעול!
הגורם שיביא את ילדינו /תלמידינו ללמידה.
אבל מה יתן מוטיבציה?
מה יגרום להנעה?
זו שאלה שנשאלת בכל תחום בחיים,
ואני כאן כדי לעזור לילדייך ותלמידייך/תלמידותייך
לייצר מוטיבציה בלמידה
וכל זה בהכוונתך ובזכותך.
מידי חודש תקבלי את המגזין שלנו
שיעניק לך כלי מהותי ומשמעותי
לקידום המוטיבציה בלמידה של ילדייך.
כמו כן-
תוכלי לשלוח שאלות בתחום הלמידה שחשובות לך
ואנו נשיב עליהם במייל הבא.
הרבה נחת
ושמחה.
טלאל בן סעדון.
BA בחנ”מ
MA בניהול חינוכי.
מפיקת “ידידוני” ו”מרפדוני”
מתחילים….
טיפ להגברת מוטיבציה בלמידה!
שינוי של אמונות מגבילותנסביר לילדינו שאינטלגנציה היא דבר נרכש ולא מולד,
נשבח מאמץ וההשקעה במקום לשבח כישרון ותוצאה
נסלול שביל ודרך ברורה כדי להגיע ליעד -זה נותן הרבה מוטיבציה.
וליישום בפועל:
נציב יעדי למידה במקום יעדי הצלחה!
לדוגמא- נאמר שהיעד הוא: לפתור 5 תרגילים ביום.
במקום לומר היעד הוא: לקבל 100 במבחן.
-
-
מאתתגובות
- יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.