השארת לקוחות

השארת לקוחות

  • הודעה
    עליזה
    אורח
    ריקי שלום.

    אני מטפלת בדיקור סיני. לקבלת תוצאות יש צורך במספר טיפולים.

    תמיד בטיפולים הראשונים, המטופלות רציניות ומתמידות. כאשר יש שיפור במצב הבריאותי, נניח 70% ריפוי, פתאום מבטלים טיפול, מאחרים, שוכחים להתמיד בנטילת פורמולות צמחי מרפא. בקיצור, אין להן את אותה המוטיבציה כמו בהתחלה.

    איך לחזק להן את המוטיבציה להתמיד כאשר הבעיה לא נראית להן כל כך חמורה?

     

מציג 0 תגובות משורשרות
  • תגובות
      דסמנית
      מנחה
      אוהה…

      על ההתמדה שלנו בקושי יש לנו שליטה,

      ואת שואלת על לאכוף התמדה על המטופלים?… 🙂

       

      אבל יש פתרון פשוט:

      תמכרי חבילות מראש.

       

      כלומר:

      את יודעת שחייבים לפחות 10 טיפולים כדי שהתוצאה תהיה פיקס?

      דברי בפתיחות עם הלקוחות וספרי להם שכבר בפגישה החמישית הם יחוו 70% ריפוי,

      אבל כדי להגיע ל-100% הם חייבים להמשיך עד לפגישה העשירית.

      היות שאת לא אוהבת למכור ריפוי חלקי –

      אפשר לקנות אצלך רק חבילה.

      כי המטרה היא לא להתענג על מראה המחטים הדקיקות הנעוצות בעור…

      המטרה היא להתרפא.

       

      מה את עושה אם לקוח אומר לך:

      טוב, מספיק לי 70% ריפוי, תני 5 פגישות?

      את מוכרת לו את מה שהוא רוצה, כמובן,

      אבל –

      כל פגישה בחבילה של 5 פגישות – יקרה יותר מאשר פגישה בחבילה של 10 פגישות.

      למה?

      כי הבן אדם לא יהיה מרוצה עד הסוף,

      ופחות יספר לאחרים שהיית משו-משו. מישהו אמור לממן את הפער 🙂

       

      הצלחות אדירות!

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־השארת לקוחות

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: