חלוקת תקציב פרסום

חלוקת תקציב פרסום

  • הודעה
    lea
    משתתף
    נניח שיש לי X שח לקמפיין

    איך את ממליצה לחלק את העוגה.

    פרוסמת בפרינט חייבת לחזור על עצמה לפחות פעמיים או שלוש?

    כנ"ל –

    בשאר פלטפורמות דיגיטליות עדיף לעשות פרסומות חזורות באותו מקום או לפזר בכמה מקומות?

    תודה רבה רבה.

     

מציג 0 תגובות משורשרות
  • תגובות
      דסמנית
      מנחה
      כמה כללים גורפים: 

      1. קמפיין של כמה מודעות הוא תמיד חזק יותר ממודעה בודדת
      2. לא מפרסמים אותה מודעה שוב ושוב, אלא אותו קו פרסומי בכמה וריאציות
      3. כשאנשים רואים אותך בכמה פלטפורמות זה תמיד חזק יותר מפלטפורמה אחת
      4. חשיפה לכמה פלטפורמות, היא לרוב גם חשיפה לכמה קהלים ויותר לקוחות פוטנציאליים

       

      לא כל כך משנה אם מפרסמים רק בפרינט, רק בדיגיטל או משלבים את שניהם,

      בכל מקום רצוי לפרסם בכמה פלטפורמות, ולפחות פעמיים שלוש בכל פלטפורמה.

      שוב: לא מפרסמים אותה מודעה. נצמדים לאמירה אחת ומבטאים אותו בכמה דרכים.

       

       

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־חלוקת תקציב פרסום

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: