יום 1 למרתון תכנון השיווק – לימוד הלכה

יום 1 למרתון תכנון השיווק – לימוד הלכה

  • הודעה
    דסמנית
    מנחה

    בסיום השאלון,

    אחרי פירוט הפלוסים והמינוסים של 3 גופים אחרים בשוק,

    אני קוראת את המשפט המסכם:

    למי משתלם לקנות דווקא אצלך ולא בעסקים 1,2,3, ולמה? *
    לימודי הלכה מהבית לגברים למי שיותר אוהב ללמוד מחומר כתוב, ורוצה חומר איכותי ללימוד בזמן שלו , ושיוכל לחזור על החומר כמה שרוצה
    מה טוב במשפט הזה ומה הייתי משפרת?
    טוב שיש הדגשה על חומר כתוב,
    נהדר שיש אמירה על לימוד בזמן נוח וחזרה בלתי מוגבלת,
    אבל עדיין חסר לי…
    1. חסרה לי התייחסות לתוצאות. משהו כמו: לימוד על מנת לדעת לקיים. או: דרכים לזכור את ההלכה הנלמדת.
    2. חסר לי פילוח ופירוט. פילוח של 'מה יוצא לי מזה?' (להיות בקי בהלכות שחיטה? בהלכות שבת?) ופירוט של מה כלול במסגרת לימוד ההלכה. שוב, ספציפיות.

     

    לפעמים אנחנו מפחדים להלאות ולהתיש את הלקוחות שלנו,

    אז חוסכים מילים ופרטים. וחבל.

    כי נניח שמשלוחן חרדי נוסע באופניים החשמליות שלו ברחבי בני ברק,

    ורואה אופציה של לימודי הלכה מהבית לגברים.

    מה הוא ישאל את עצמו?

    למשל, הוא יכול לחשוב: התוכנית הזאת מתאימה לי בכלל? גם אם אני כבר שנים לא בכולל ולא בישיבה?

     

    כלומר:

    כדי שהשיווק יהיה טוב, צריך שיהיה ברור לנו בצורה מפורטת מה המענה שיש לנו ללקוחות.

    יכול להיות שהמתחרים מתמקדים בבוגרי ישיבות שהתחתנו אתמול, ואתם ממוקדים בכאלה שטרודים בפרנסה.

    יכול להיות שהמתחרים מקבלים כל אחד, ואתם מקבלים רק מי שמתאים לו ללמוד דרך המייל בלבד בלי לפגוש אף אחד פיזית.

    חשוב להגדיר את מה שלא מתאים לנו, כדי להגיע ליותר לקוחות רלוונטיים.

     

    מקווה שעזרתי 🙂

    אפשר להגיב כאן אם משהו לא ברור/אם רצית להוסיף משהו.

     

    כדי להצטרף לתוכנית הליווי 'עסק מאפס – לפתוח עסק ולהרוויח מזה' לוחצים כאן

     

מענה ל־יום 1 למרתון תכנון השיווק – לימוד הלכה

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: