יום 1 למרתון תכנון השיווק – חצאיות

יום 1 למרתון תכנון השיווק – חצאיות

  • הודעה
    דסמנית
    מנחה

    בסיום השאלון,

    אחרי פירוט הפלוסים והמינוסים של 3 גופים אחרים בשוק,

    אני קוראת את המשפט המסכם:

    למי משתלם לקנות דווקא אצלך ולא בעסקים 1,2,3, ולמה? *
    מי שרוצה לקנות מוצר איכותי ומושקע במחיר הוגן
    מה טוב במשפט הזה ומה הייתי משפרת?
    תמיד נחמד להיות אלה שלא מפקיעים מחירים ונותנים מחיר הוגן,
    הבעיה היא שמרוב הצפה של פרסומים ופרסומות –
    מי שלא מכיר את העסק אישית, מתקשה להאמין שהמוצר באמת איכותי ומושקע.
    מה עושים?
    1. מפרטים נתונים + התועלת מהנתון הזה: במקום בד בצפיפות של 50 חוטים לסנטימטר שנהיה עם צ'פים, יש לנו בד בצפיפות של 80 חוטים לסנטימטר ככה שאין צ'פים (אני תוקעת נתונים בלי להבין בטקסטיל, כן?…. הרעיון הוא לתת כיוון)
    2. מלמדים את הלקוחות: במקום לצפות שאנשים יתנו בך אמון עיוור שבאמת החצאית איכותית ומושקעת במחיר הוגן, עדיף ללמד אותם.

     

    יש את הדרך הארוכה ללמד לקוחות:

    לפרסם פוסטים באתר

    לשלוח דיוורים מלאי טיפים וסיפורי לקוחות מרוצים שהמוצר שרד אצלם במצב מעולה למרות שהתגלגלו איתו בבניאס

    לכתוב טור במקומון המודפס

     

    אבל יש גם דרך קצרה –

    לכתוב בכמה מילים איך הלקוח יכול לבדוק אותך. 

    למשל: כדי שלא ליפול עם חצאית מאיכות נמוכה, קחי את החצאית בשתי ידיים ותמתחי אותה מול תאורה חזקה. את רואה חרירים שהאור עובר דרכם? סימן שהבד הזה ישתפשף די מהר…

    (שוב, הנתונים הם המצאה פראית שלי לצורך הדוגמה)

     

    מקווה שעזרתי 🙂

    אפשר להגיב כאן אם משהו לא ברור/אם רצית להוסיף משהו.

     

    כדי להצטרף לתוכנית הליווי 'עסק מאפס – לפתוח עסק ולהרוויח מזה' לוחצים כאן

מענה ל־יום 1 למרתון תכנון השיווק – חצאיות

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: