יום 1 למרתון תכנון השיווק – קורס לאימון תזונה

יום 1 למרתון תכנון השיווק – קורס לאימון תזונה

  • למאמר זה יש תגובה 1 ומשתתף 1 ועודכן לאחרונה לפני 6 חודשים על ידי רבקי.
  • הודעה
    דסמנית
    מנחה

    בסיום השאלון,

    אחרי פירוט הפלוסים והמינוסים של 3 גופים אחרים בשוק,

    אני קוראת את המשפט המסכם:

    למי משתלם לקנות דווקא אצלך ולא בעסקים 1,2,3, ולמה? *
    למי שרוצה עבודה פרטנית ויסודית, למי שמחפשת שינוי יסודי עם הקשבה מלאה… למי שמחפשת אופציות של מחירים ולא רק מחיר אחד גבוה.. למי שרוצה משהו שיחזיק לה ורוצה לעבור שלבי הפנמה הקניה ושימור למי שרוצה לב ומקצועיות ביחד..
    יש כאן דברים טובים:
    שינוי יסודי עם הקשבה מלאה – נראה טוב.
    אופציות של כמה מחירים – גם כן מעולה.
    משהו שמחזיק מעמד – נפלא.
    לב ומקצועיות ביחד – אין טוב מזה.
    אבל,
    כשקוראים על קורס לאימון תזונה למי שרוצה עבודה פרטנית – נוצרת קצת אי בהירות.
    רגע,
    זו עבודה יחידנית או קבוצתית?
    וגם –
    יש 2 נקודות לשיפור בקטע שהן מאוד נפוצות:
    1. עמימות וניסוחים כלליים, במקום ברורים ומפורטים וספציפיים
    2. דילוג שלבים לדברים שכרגע הלקוח הממוצע עוד לא בשל להבין אותם.
    רובנו נוטים לקפוץ לשלב הבא במסרים השיווקיים
    ושוכחים שהלקוח שלנו עוד לא הגיע לשלב המתקדם הזה.
    הכוונה שלי למשפט:
    רוצה לעבור שלבי הפנמה הקניה ושימור
    יש פה כמה דברים שחשוב לדעת –
    1. שום לקוח לא רוצה לעבור שלבים, להפנים, להקנות ולשמר את ההישגים. כלומר: הוא לא מדבר ככה. הוא לא אומר את זה. אלה לא המילים שלו.
    2. יש ביטוי שאומר 'הלקוח רוצה לקנות את החור בקיר, לא את המקדחה'. גם כאן: הלקוחה רוצה לשמור על המשקל. את, צריכה ללמד אותה שכדי שזה יקרה צריך הפנמה, הקניה ושימור. הלקוחה עצמה, לא רק שהיא לא רוצה את זה, היא אפילו לא יודעת שהיא צריכה את זה בשביל לשמור על המשקל…
    3. ואז הגענו לנקודה הבאה שהיא הליכה צעד-אחרי-צעד לפי קצב הלקוח, כי אם אנחנו ממהרים לשלב הבא – לקוחות הולכים לנו לאיבוד.

     

    חשוב להבין שהיות שאנחנו אנשים –

    יש לנו נטייה לראות אחרים כאילו הם אנחנו.

    נטייה לשכוח איך מרגיש מישהו שהכל חדש לו, ואנחנו מדברים ללקוחות מתוך זווית הראייה שלנו.

    מתוך הגובה המתקדם שאנחנו כבר הגענו אליו.

    כשאנחנו נכנסים לנעליים של הלקוחות – זו עבודה לא קלה, אבל חלק מהעבודה בשיווק היא עבודת המידות 🙂

     

    אגב, זה קורה גם לי 🙁

    בכל פעם מחדש צריך לזכור מי הלקוח, מה המילים שהוא אומר ומה רמת ההבנה שלו כשהוא מגיע אלינו.

    הכי קל לי להפציץ את הלקוחות שלי, למשל, בחמש אופציות לשיווק בעסק,

    ולהתחיל לבנות משפכי מכירה מסובכים.

    אבל אם ללקוח אין תשתיות בנויות, נכון יותר קודם לשווק באופן פשוט יותר, ורק אחר כך לשכלל.

     

    מקווה שעזרתי 🙂

    אפשר להגיב כאן אם משהו לא ברור/אם רצית להוסיף משהו.

     

    כדי להצטרף לתוכנית הליווי 'עסק מאפס – לפתוח עסק ולהרוויח מזה' לוחצים כאן

מציג 0 תגובות משורשרות
  • תגובות
      רבקי
      אורח
      איזה דיוק. נהנתי מהתזכורת שהלקוח לא נמצא היכן שאני. וצריך לדבר במילים שלו.

       

       

מציג 0 תגובות משורשרות
מענה ל־יום 1 למרתון תכנון השיווק – קורס לאימון תזונה

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: