יום 1 למרתון תכנון שיווק – עמותה לעיוורים

יום 1 למרתון תכנון שיווק – עמותה לעיוורים

  • הודעה
    דסמנית
    מנחה
    בסיום השאלון,

    אחרי פירוט הפלוסים והמינוסים של 3 גופים אחרים בשוק,

    אני קוראת את המשפט המסכם:

    למי משתלם לקנות דווקא אצלך ולא בעסקים 1,2,3, ולמה? *
    כי אני היחיד שעוזר לציבור החרדי בתכנית שמתאימה לו
    ואיכשהו, אני לא משתכנעת לבחור דווקא בעמותה הספציפית הזאת.
    אנסה כאן להסביר למה:
    1. גוף שמתאים תוכנית לציבור החרדי זה חשוב, אבל האם הגוף הזה כולל חרדים בלבד? לא ברור.
    2. חרדי שנותן שירות לחרדים זה נפלא, אבל האם למנהלי/מתנדבי העמותה יש ניסיון ו/או הבנה מקצועית בתחום? לא ידוע.
    3. ניסוח כללי הוא אבי אבות הריגת השיווק. היות שזה הדבר העיקרי שחובה להדגיש – אפרט עליו קצת.

    ניסוח כללי זה גרוע.

    ניסוח ספציפי הופך טקסט מת לטקסט מניע לפעולה.

    'עוזר לציבור החרדי' תמיד יהיה חלש יותר מאשר 'מביא ספרי קודש בברייל עד פתח הבית'.

    'תוכנית מתאימה' לא תזיז משהו בפנים כמו 'אטרקציות וטיולים מותאמים לכבדי ראייה'.

    כמובן שמדובר בדוגמאות אקראיות, וצריך פשוט לפרט כאן במילים ברורות את סוגי העזרה שהעמותה מושיטה לעיוורים.

     

    שיפור נוסף יכול להיות בתוספת של הביטוי 'כבדי ראייה'.

    גם כאלה שמרכיבים משקפיים במספרים גבוהים מאוד צריכים עזרה וביטוח לאומי מכיר בהם באחוזי נכות.

     

    מקווה שעזרתי : )

    אפשר להגיב כאן אם משהו לא ברור/אם רצית להוסיף משהו.

     

    כדי להצטרף לתוכנית הליווי 'עסק מאפס – לפתוח עסק ולהרוויח מזה' לוחצים כאן

מענה ל־יום 1 למרתון תכנון שיווק – עמותה לעיוורים

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: