יום 2 למרתון תכנון השיווק – לגדל בלי להקטין

יום 2 למרתון תכנון השיווק – לגדל בלי להקטין

  • הודעה
    דסמנית
    מנחה

    בסיום השאלון,

    יש את המשפט שמחדד את קהל היעד האידיאלי:

    מי הבן אדם שהכי יסתבך/יסבול בלי המוצר/השירות שלך? *
    אמא לקטנים שכועסת עליהם יותר מדי ומאבדת את התקשורת הזורמת איתם.
    יש פה תת-פילוח, הגם שהוא לא מוגדר עד הסוף.
    זאת לא סתם אמא לילדים קטנים,
    זאת אמא שכועסת עליהם יותר מדי פעמים.
    זאת אמא שבעצם רוצה להיות טובה ואימהית ואחת מהאגדות והשירים
    אבל בפועל זה לא קורה לה.
    הייתי  מצפה לראות הגדרה סגורה ותחומה כמו 'אמא לגילאי 2-10 שכועסת עליהם יותר מדי',
    הגם שיש גמישות בהגדרה 'אמא לקטנים'.
    הגדרה שאומרת בעצם שכל עוד את לא מרגישה שהילדים שלך מתבגרים –
    את עדיין יכולה להיעזר ולשנות את המצב.
    במשפט הזה יש סאב-טקסט שמעורר רגש ונוגע עמוק בקישקס.
    זאת נקודה שהרבה מאיתנו מחמיצים לא מעט פעמים.
    כי אם פניתי לאימהות לילדים קטנים ולא אמרתי להן מילים שמזכירות להן את התסכולים
    ומציעות להן תקווה שתעזור להן להתפטר מהם –
    השארתי את ההצעה שלי להיאבק בים הפרסומות שמציף כל בן אדם בימינו.
    הכי-הכי גרוע זה טקסט שלא מתחברים אליו. טקסט שלא מעורר רגש.
    כשאנחנו מגדירים את קהל היעד שלנו לפי הדברים הכואבים והמציקים והחסרים שלו שאנחנו יכולים להשלים לו –
    אז, בעזר השם, יכולה להתבצע קנייה שמביאה סיפוק לשני הצדדים.

     

    מקווה שעזרתי 🙂

    אפשר להגיב כאן אם משהו לא ברור/אם רצית להוסיף משהו.

     

    כדי להצטרף לתוכנית הליווי 'עסק מאפס – לפתוח עסק ולהרוויח מזה' לוחצים כאן

מענה ל־יום 2 למרתון תכנון השיווק – לגדל בלי להקטין

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: