יום 2 למרתון תכנון השיווק – צאוורונים

יום 2 למרתון תכנון השיווק – צאוורונים

  • הודעה
    דסמנית
    מנחה

    בסיום השאלון,

    יש את המשפט המסכם:

    למי המוצר/השירות שלך לא יעזור, ולמה? *
    לילדות – לא הגודל. לנשים שלא רגילות ללכת עם צווארון או מקטין צוואר
    ההבחנה ויכולת הבידול פה נפלאה.
    הצאוורונים האלה לא מתאימים לילדות, כלומר: קהל היעד שמשתמש במוצר הוא לרוב גם זה שמשלם. נהדר.
    (אלה יכולות להיות גם כלות שההורים משלמים עליהן, אבל זה לא קהל יעד שצריך לעודד מישהו לקנות לו)
    ודבר נוסף:
    יש כאן 'קהל שבוי'.
    יש נשים שרגילות לשים צאוורון ונתקעות עם בגדים שהן לא יכולות ללבוש כי אין להם צאוורון,
    והמוצר הזה פותר להן את הבעיה.

     

    נשאר לזכור את הנקודה הזאת, וכשרוצים למכור, תמיד להתחיל בבירור הנקודה הזאת:

    את מעוניינת בצאוורון?…

    כי אם היא לא מעוניינת, אין טעם לנסות למכור בכוח.

     

    מקווה שעזרתי 🙂

    אפשר להגיב כאן אם משהו לא ברור/אם רצית להוסיף משהו.

     

    כדי להצטרף לתוכנית הליווי 'עסק מאפס – לפתוח עסק ולהרוויח מזה' לוחצים כאן

     

מענה ל־יום 2 למרתון תכנון השיווק – צאוורונים

You can use BBCodes to format your content.
Your account can't use Advanced BBCodes, they will be stripped before saving.

פרטים: