מה הקריטריונים לקטלוג שמגביר מכירות?

מציג תגובה משורשרת 1
  • מאת
    תגובות
    • #14085
      Dvori Berlin
      משתתף

        הי ריקי
        כתבת את זה ממש ברמיזה וזה צד אותי
        כי כרגע הדרך שאני מציגה את המוצרים שלי זה ע”י קטלוגים
        אני שואפת ממש לבנות אתר אבל זו השקעה רצינית ממש
        הדרישות שלי מאתר ממש גבוהות גם מבחינה עיצובית וגם נוחות מקסימלית למשתמש
        (אשמח לחוות דעתך אם כדאי לעשות את הצעד הזה ומתי)
        בכל מקרה גם הבניה של הקטלוגים שלי מושקעת מתשומת לב
        לפירוט נתונים: כמו החומר, גודל, ומידע נוסף שיכול לעניין על המוצר
        עיצוב מושקע, ותמונות יחסית טובות
        פילוח לפי מחירים ליחידה מעל 25 יח’ ומעל 100 יח’
        מבצעים מעניינים ובסוף שאלות ותשובות חשובות

        אשמח לתשובתך מהם הדברים שיקפיצו מכירות דרך הקטלוג
        ומה חסר עדיין בקטלוג שלי?

        בנוסף תפעול קטלוג מרגיש לי מורכב יותר מאתר
        באתר הבסיס תמיד נמצא ולהוסיף מוצר או לעדכן פרט
        או מבצע נראה לי קל יותר כי זה מבוצע אחד על אחד
        ולא שינוי של כל המערכת

      • #14171
        דסמנית
        מנהל בפורום

          בגדול,
          אם יש לך קטלוג טוב, יהיה לך קל יותר לבנות את האתר.

          מביאה כאן מה שכתבתי בעבר בהדרכה לגבי קטלוג טוב:
          ——————-

          איך עושים קטלוג נכון?
          מדברים עם העיניים מחזקים עם המילים – במוצר פיזי התמונה חייבת להיות סופר טובה ולהשלים את הטקסט הכתוב לצידה.
          חלוקה לקטגוריות – פיזור כלל המוצרים בלי פילוח פוגע במכירות כי הוא מבלבל.

          דוגמה
          בעלת עסק שמכינה כיסויי ראש. היא הפיקה קטלוג שפשוט הופיעו בו כל המוצרים שלה לפי סדר המק”ט [=מספר קטלוגי].
          אבל, הקטלוג לא נוצר עבור בעל העסק או המחסנאי, להם נוח לעבוד לפי מק”ט. היות שהקטלוג נועד לשמש את הלקוחות – צריך להביא בו את המוצרים לפי מה שנוח להן.

          מה עשינו?
          חילקנו לקטגוריות לפי השימוש במוצרים.

          הקטלוג חולק ל:
          משולשים נוחים ספורטיביים, משולשים יוקרתיים, כובעים, שבתי, שחור חלק.

          ומה שקרה היה מדהים.
          מישהי באה לקנות מהמשולשים, ראתה את הקטלוג ובסופו של דבר החליטה שהיא רוצה גם ספורטיבי שיהיה נוח וגם אלגנטי יותר שיהיה יפה. אבל רגע, היא צריכה גם שחור שהוא קלאסי ומתאים לתמיד, וגם לשבת צריך… כתוצאה מפילוח נכון של הקטלוג היה לה הרבה יותר קל לסגור על 4 כיסויי ראש, אחד מכל קטגוריה, והמכירות עלו.

          יתרון שיש בו
          הקטלוג מאפשר לבעלי מוצרים פיזיים להציג את כל מוצרי החנות בלי לתת תחושת עומס. לבעלי שירות יש פרוספקט או ברושור למטרה הזאת.

          איך נראה קטלוג טוב?
          מכניס רעיונות לשימוש – לפעמים תמונה טובה וכיתוב ברור מסבירים ללקוח איך להשתמש במוצר שלא ידע לפני כן שקיים בכלל.
          חלוקה לקטגוריות – גורמת לבהירות וסדר בראש ללקוח, מה שמאפשר לו לקנות יותר.
          משיים את המוצרים – שיום מדויק יכול להסביר תועלת ולעורר חשק לקנות. יש הבדל בין ‘משולש טורקיז’ לבין ‘משולש טורקיז מבד נעים ונושם’. יש הבדל בין ‘כובע שחור’ לבין ‘כובע שחור קלאסי לאירועים’.
          שמות פשוטים וברורים מחיים את המוצר ומגבירים את הרצון לקנות.

      מציג תגובה משורשרת 1
      • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.