שרשור בקרה בשבוע פרשת בלק

מציג 7 תגובות משורשרות
  • מאת
    תגובות
    • #14510
      דסמנית
      מנהל בפורום

        מה עשית בפועל בשבוע שעבר?

        שימי לב: התוצאות _לא_ בידינו.
        מה שבידינו אלה רק הפעולות.
        בואי ועשי השתדלות בפעולות שיווק,
        והשם ישלח בהן את הברכה 🙂

        המשימה:
        – לעשות פעולת שיווק
        – להציע לקנות ממך

        כתבי בבקשה
        שמי:
        קהל היעד שלי:
        ההצעה שלי:
        מה שיווקתי השבוע?
        כמה כסף השקעתי:
        כמה כסף הכנסתי (ברוטו):
        מה עבד?
        מה לא עבד?

        המון סיעתא דשמיא והצלחות,
        ריקי קפלן, דסמנית

      • #14513
        rivki
        משתתף

          שמי: רבקי בלומנברג
          קהל היעד שלי: נשים נשואות בלופ של בית עבודה ילדים
          ומרגישות ‘לא בסדר’ בתור נשים ורעיות.
          ההצעה שלי: תוכנית ‘העוצמה הנשית’- להיות אשה טובה ושווה ורעיה קיימת ואהובה.
          כרגע- אני עובדת על התשתיות בעסק,
          כלומר המיתוג- דיוק המשפכים והמוצרים,
          כך שלא מרגישה שיש לי מה לשווק–☹

          מה שכן: תוכנית לטווח הקרוב:
          תוכנית השבוע:
          1. הודעה על הלידה עם הכוונה למדריך חינמי, ובחיתמה לינק לתוכנית,
          כנ”ל במייל עם המדריך החינמי- בחתימה לינק עם התוכנית.

          2. לקבל מזכות רשימת הלידים ולדוור להן דיוור מקדים.
          החל משבוע הבא:
          דיוורים דיוורים- במשך שלושה שבועות
          (שאלה: האם קמפיין למוצר עם דיוור כל שולשה ארבעה ימים מספיק בשלושה שבועות ?)
          לפי הלו”ז אין לי יותר מזה.

          פתיחת תוכנית בתשעת הימים
          הקונספקט הפעם: תכנים מוקלטים ישירות למייל הלקוחה אחת לשבוע עם דיוורים מכוונים- כך במשך 10 שבועות.
          (יוצא עד ממש סוכות)
          ונותנת אופציה לחודש ליווי נוסף להתייעצות במייל וכו’..

          במקביל בעוד כשבועיים:
          לסגור ציונים לבית המורה ולסגור איתם שוב לחשוון הבא,
          בנוסף, הצעה גם לסמינר לחשוון הבא.

        • #14515
          rivki
          משתתף

            מרגישה שאני ‘חייבת’ לעשות את כל הנ”ל,
            לא באמת רוצה,
            האם זה כי אני מיד אחרי לידה?
            או אולי פחד? להצליח או לא,
            זה מרגיש לי יותר מידי–
            מתחייבת להרבה מידי
            מה אומרת?

            • #14535
              דסמנית
              מנהל בפורום

                רבקי,
                התוכניות נשמעות נהדרות.

                דרגי בבקשה כל תוכנית 1-5, כשאחד זה הכי חשוב,
                ורשמי לעצמך כל יום לקדם רק את שלושת הכי חשובים.
                מה שתספיקי מעבר לשלושה האלה –
                רווח נקי.
                מה שלא תספיקי –
                יחכה למחרת.

            • #14516
              ro
              משתתף

                שמי: רחל אורנטליכר
                קהל היעד שלי: אישה שמחפשת התקדמות במערכות יחסים ורוצה להגיע ליותר אהבה וזרימה (זוגיות, ילדים ולא רק)
                או: אישה שמרגישה לא מצליחה בחיים, ולא שווה לעומת האחרות
                ההצעה שלי: סדנת מעגלים של כח
                סדנה פרונטלית של אימון לחיות באנרגיה ושמחה עם האתגרים בחיים
                מה שיווקתי השבוע? אני עדיין בדיוק הבסיס, קהל היעד והכאבים שלו
                ויצירת משפך , ולא בשיווק. מלבד שיווק קו התוכן שלי.

                כמה כסף השקעתי: 30 בפרסום קו תוכן- סוג של זריעה
                כמה כסף הכנסתי (ברוטו): עדיין לא מכניסה מזה

                השבוע משקיעה (גם) בהמלצות.
                העברתי את החומר לאחד מרבני העיר כדי לקבל המלצה, מקווה שאכן יניב תוצאות.
                פניתי לעוד רב מוכר בכל הארץ- עדיין לא קבלתי אישור להעביר לו חומר.
                קיבלתי אישור עקרוני מהאחראית על המקוואות בעירי להכניס פרסום מכובד גם שם…
                מתלבטת אם עדיף מודעה או כרטיס קטן לכל אישה.

                • #14536
                  דסמנית
                  מנהל בפורום

                    רחל,
                    עוד נדבר על דיוק קהל היעד שלך.
                    כרגע הפוקוס שלך הוא תוכן טוב בקו הטלפוני,
                    גיבוש סל ההמלצות,
                    ומציאת ערוצי השיווק שלך.

                    במקוואות –
                    עדיף מודעה.
                    לכל אישה, כשיהיה לך תקציב,
                    תכיני מזכרת שימושית כלשהי,
                    כל עוד זה לא מצריך גניזה.

                • #14528
                  Dvori Berlin
                  משתתף

                    שמי:דבורי ברלין
                    קהל היעד שלי: רכזות מורות גננות שמחפשות מתנה מזכרת שווה בעיצוב וסטייל אישי
                    פרטיים
                    ההצעה שלי:
                    1. מתנות מגוונות בעיצוב אישי עם שם אישי או תמונה וכן אריזה מפנקת
                    2. וכן צילומי מגנטים במחנות סמינרים בתי ספר ומעונות
                    מה שיווקתי השבוע?
                    לא שיווקתי (כי אני לא יכולה להתפנות לקהל יעד הפרטי בימים אלו)
                    רק קיבלתי פניות מפרסום שהשקעתי, וגם רואה תוצאות מהכנס שהשקעתי עליו
                    וכן לקוחות נופלים מהשמים, תדעו לכן שלפעמים רואים את זה בחוש
                    כמה כסף השקעתי: 0 אבל המון זמן בפולואפים ותקשורת ישירה מול לקוחות
                    כמה כסף הכנסתי (ברוטו): 9794
                    מה עבד? סיעתא דישמיא פרסום וכן פולואפים ללקוחות
                    שינוי תפיסה שכן יש לי מה להציע ללקוחות מוסדיים וזה מיועד למי שמעריך את זה בלבד!
                    מה לא עבד?

                    • #14537
                      דסמנית
                      מנהל בפורום

                        וואו, דבורי, איזה כיף!
                        גם שאת מקבלת תוצאות,
                        מה שאומר שההשתדלות שלך רצויה 🙂
                        וגם שההשקעה במיינדסט עוזרת.
                        ברוך השם!

                        פולואפים זה תמיד דבר מבורך ומניב.
                        אפיק השקעה שאף פעם לא כדאי להזניח.

                    • #14560
                      zchoot
                      משתתף

                        שמי: זכות
                        קהל היעד שלי: בעלות עסקים דיגיטליים ורשימות תפוצה
                        ההצעה שלי: הגדלת רשימת התפוצה
                        מה שיווקתי השבוע? הצטרפות למרחב השתפים בהטבה, פרסום ברשימות תפוצה, פרסום בכנס דיגיטלי
                        כמה כסף השקעתי: שוטף- רב מסר, ליגת האלופות 🙂
                        כמה כסף הכנסתי (ברוטו): 3349
                        מה עבד? בסוף הצלחתי להגיע לכמות הלקוחות המינימלית שהגדרתי לכנס..
                        מה לא עבד?

                        • #14568
                          דסמנית
                          מנהל בפורום

                            מדהים.
                            אולי המסקנה היא שצריך להעלות את כמות הלקוחות המינימלית? 🙂

                            כי אחת התוצאות של הגדרת יעד –
                            זו הגעה אליו.

                            אם מבחינתך רק בסוף הגעת, ורק ליעד המינימלי,
                            זה אולי אומר שצריך להעלות את הרף?

                        • #14570

                          שמי: מירי הורביץ
                          קהל היעד שלי: אנשים לקראת רכישת דירה להשקעה
                          ההצעה שלי: פגישת הכוונה ואבחון וליווי מלא לדירה
                          מה שיווקתי השבוע? מכרתי מוצר שיצרתי כבר ללקוח ושיפרתי למעצבות פנים
                          כמה כסף השקעתי: שוטף= רב מסר
                          כמה כסף הכנסתי (ברוטו): 274 מהמעצבות (כיסה את עלות ההבאה של הלידים) , 300 מפגישה
                          מה עבד? פולואפים- לקבל לא מלקוח שכעת לא רלוונטי לו ולהגיע איתו ללא.
                          מה לא עבד? היה לי קשה עם ניהול הזמן ועם הטיפול במטלות הפחות אהובות- כמו לחזור לעוד לקוח.

                          • #14592
                            דסמנית
                            מנהל בפורום

                              מירי,
                              אחרי שקראתי מאמר של מישהי שדווקא עכשיו שווה לקנות דירה 😉
                              אני ממליצה לך לחזור למי שהתעניין אצלך בשנה האחרונה,
                              לברר אם קנו,
                              ולהציע לחסוך להם במקסימום דרך ליווי לקניית דירה דווקא עכשיו.

                              את לא צריכה הרבה לקוחות כדי שהעסק שלך יהיה רווחי…
                              נצלי את זה!

                          • #14571
                            zchoot
                            משתתף

                              אה, זה בסדר,
                              הרף שלי הוא גבוה יותר,
                              ובד”כ אני מגיעה אליו.
                              פשוט הפעם לא הצלחתי להגיע,
                              מתחת לזה כבר לא הייתי יוצאת לדרך…

                          מציג 7 תגובות משורשרות
                          • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.