הפרופיל העסקי של גוגל, כמו כל פרויקט מקוון, מתעדכן ומשתנה. ועדיין - המדריך הזה רלוונטי בהחלט, בהתחשב בשינויים מתבקשים.
ואם משהו לא ברור?
מוזמנת לשאול בפורום קידום בגוגל.
אשמח לענות לכל שאלה 🙂
לגוגל כיום יש כמה שכלולים בפרופיל העסקי, אחד הטובים שבהם הוא האפשרות לצ'אט ישיר עם הלקוחות, בלי צורך בוואטסאפ או תוספים שעולים כסף.
פשוט ללחוץ על 'להפעלת ההתראות בדפדפן' וכל גולש יכול לשלוח הודעה מהפרופיל שלך, שתוקפץ ישירות למייל הישיר שלך. מגביר פניות ב-30-200%!!! (נכון לסיון פג)