פה נדבר על קמפיין הפרסום שלך, מה הוא יכיל ואיך תמדדי אם הוא עבד או לא עבד.
צפי בשיעור, הורידי לך את קובץ הPDF המצורף של תמלול השיעור, ואת קובץ המשימה. בהצלחה!
הקלידי בחלונית את הסיסמה: Lesson14
מה המרכיבים של קמפיין פרסום איך את משתמשת בו איך מודדים אם הקמפיין עבד או לא עבד מה הקשר בין הקמפיין למשפך השיווקי
המשימה: ללחוץ על הלחצן ולמלא את הקובץ למלא מה שנכון לעסק שלך לשלוח כדי שאוכל לעבור על הדיוקים בהצלחה!
קמפיין פרסום טוב
בשביל קמפיין פרסום טוב לא צריך משרד פרסום, כן צריך מט”ע וחובה שהוא יהיה מדיד, שתראי אם עבד או לא.
ממליצה לרשום כאן שאלות כלליות שמתעוררות לך על התוכן, כדי שגם שאר המשתתפות תוכלנה לקבל השראה ממך : )
כדי לשאול את רושמת שאלה ולוחצת על ‘להגיב’
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
התגובה שלך *
שם *
אימייל *
אתר
שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.