פתוח לך 24/6

מרכז הלמידה עסק מאפס

יום 14

פה נדבר על קמפיין הפרסום שלך, מה הוא יכיל ואיך תמדדי אם  הוא עבד או לא עבד.

צפי בשיעור, הורידי לך את קובץ הPDF המצורף של תמלול השיעור, ואת קובץ המשימה. בהצלחה!

הקלידי בחלונית את הסיסמה: Lesson14

הקבצים של יום 14

קובץ תמלול

מה המרכיבים של קמפיין פרסום
איך את משתמשת בו
איך מודדים אם הקמפיין עבד או לא עבד
מה הקשר בין הקמפיין למשפך השיווקי

לצפיה

קובץ משימה

המשימה:
ללחוץ על הלחצן ולמלא את הקובץ
למלא מה שנכון לעסק שלך
לשלוח כדי שאוכל לעבור על הדיוקים
בהצלחה!

למילוי

מה המשימה היום?

קמפיין פרסום טוב

בשביל קמפיין פרסום טוב לא צריך משרד פרסום, כן צריך מט”ע וחובה שהוא יהיה מדיד, שתראי אם עבד או לא.

רצית לשאול משהו?

ממליצה לרשום כאן שאלות כלליות שמתעוררות לך על התוכן, כדי שגם שאר המשתתפות תוכלנה לקבל השראה ממך : )

כדי לשאול את רושמת שאלה ולוחצת על ‘להגיב’

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *