לוגו ליגת האלופות

פתוח לך 24/6

מרכז הפעילות

משימה יג

תיק הוכחות: הא"ת2

תזכורת של התמונה הגדולה, ואז הפרטים של המשימה השבועית

המטרה:
לבנות תיק הוכחות כזה, שאנשים רלוונטיים פשוט ישתוקקו לקנות אצלך

חובה ממש: 
להבין מה הלקוחות שלך באמת רוצים, ומה דוחה אותם ממש

המהות:
בתיק הוכחות טוב, כזה שמוכיח באופן שלא משתמע לשני פנים ששווה לקנות ממך יש את הא”ת

הא”ת:

המלצות 

+ אישורים

+ תהליך

מה עושים עם הא”ת?

משבצים את הפריטים מתיק ההוכחות בכל מקום:

בדיוור שלך, באתר שלך, בדפי הנחיתה והמכירה, במודעות שלך, בכתבות עלייך וכן הלאה.

השבוע נעסוק באישורים

דוגמאות

אני אתן כאן קודם כל דוגמאות לסוגי אישורים:

אישורי למידה (תעודות שקיבלת)
אישורי תוצאות (פעולות שעשית)

אישורי למידה – תעודה בתחום מקצועך, לוגואים של המקומות שלמדת בהם וכל דבר דומה. 

אישורי תוצאות – מה שפעלת: לוגואים של לקוחות, תוצרים שיצרת (בין פיזיים ובין דיגיטליים או תיעוד של שירות).

נניח שששם העסק ‘אדריכלותית’ ויש לך קורס דיגיטלי באדריכלות בשם ‘אדריכה’

1. את מציגה את התעודות בתחום התמחותך (רלוונטיות בלבד! ידע בשימוש בתוכנת קנווה לעיצוב, למשל, לא רלוונטית) 

2. יש לך בוגרות בקורס ‘אדריכה’ שכבר עיצבו מטבחים ואפילו דירות שלמות בעקבות הקורס שלמדו אצלך, ואת מציגה את השרטוטים שהן יצרו. 

שימי לב! 

אישורים הם לא המלצות!

אישורים הם הוכחות בפועל של לימודים, תוצרים או תוצאות, לא של חוות דעת כזאת או אחרת. 

דגשים

תמיד חשוב לתת לקבצים שם קובץ מדויק ומזהה, אבל זה חשוב במיוחד בקבצים שהם אישורים. שם הקובץ צריך להכיל מרכיבי זיהוי:

שם עסק 

מהות הקובץ

שם מוצר/פרויקט בעסק
(אם העסק מכיל כמה מוצרים/פרויקטים)

תאריך
(במקרה של קובץ שצריך להיות עדכני) 

מספור מתוך סדרה
(במקרה של קובץ אחד מתוך רצף קבצים)

 

לדוגמה, במקרה של קובץ שרטוט של בוגרת הקורס ‘אדריכה’ שהוא קובץ אחד מתוך חמישה שרטוטים, תגדירי את שמו ככה: 

אדריכלותית, שרטוט מטבח של בוגרת הקורס אדריכה, דוגמה 1 מתוך 5

ואז, קובץ חמישי, למשל, יכול להיראות ככה: 

אדריכלותית, שרטוט תוספת מעלית לבניין של בוגרת הקורס אדריכה, דוגמה 5 מתוך 5

איפה תציגי אישורים?

1. הפשטות וגובה העיניים הם אמצעים מנצחים. את יכולה לרכז את האישורים שלך בתיקיית גוגל דרייב ולהפנות אליהם בחתימת המייל שלך. 

לדוגמה: כאן תוכלי לראות את התעודות שלי
<עם לינק לתעודות>
וכאן תוכלי לראות את השרטוטים האדריכליים שבוגרות הקורס ‘אדריכה’ יצרו בעקבות הלימוד
<עם לינק לשרטוטים של בוגרות הקורס>.

2. בנכסים שלך: האתר שלך, דפי הנחיתה והמכירה שלך, הצגת העסק שלך באתרים של אחרים. 

3. בפרסומים שלך: במודעות, בכתבות, בקרדיט מתחת לטורי תוכן (אם הם מאפשרים לינק)
וגם בקווי תוכן אפשר להשמיע משהו כמו: ‘בעלת תואר בXX’
או
‘לדוגמאות שהתלמידות שלי יצרו בעקבות הקורס שלחי מייל אל @@@

טעויות נפוצות

1. להחביא את התעודות שקיבלת.

אנחנו נוטות להיות ענוות ולא רוצות להתייהר וזה נהדר. אנשים לא אוהבים גאוותנים.
אבל הצגת התעודות היא לא בשבילך, היא בשביל הלקוחות, שיידעו שהם יכולים לשלם למישהי שלמדה את התחום. 

2. להרגיש לא נעים בפרסום תוצרים שלך או של תלמידות.

שוב, כמו בסעיף הקודם – הלקוחות רוצים לשלם על משהו,
ואם לא תוכיחי להם שיש לך אפשרות לספק את המשהו הזה – יהיה חבל. לך ולהם

באופן כללי, אנחנו הרבה פעמים בעסק צריכות לשים את הרגש שלנו בצד. 

אם הרגש תורם – מה טוב. 

אם לא – להתעלם, ולעשות מה שצריך לעשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *