המטרה:
במשך ימות השבוע הקרובים מהיום והלאה (ימים א-ה הקרובים, עד רביעי הבא)
את מ-ת-כ-נ-נ-ת תוכן רבעוני שמדגים את הידע שלך בתחומך בפלטפורמה שלך.
כלומר: יושבת עם לוח שנה לתכנן מתי תפרסמי מה ב-12 השבועות הקרובים.
למה?
כי תכנון מראש של תוכן בפלטפורמה שלך, גורם לשיווק שלך להפוך למסודר, יציב ועקבי.
היות שאנשים לא קונים מחשיפה פעם אחת להצעה אחת, אלא מושפעים מרצף,
תכנון מראש של רבעון יעזור לך לפרסם קבוע בכל שבוע בלי לכבות שריפות בשעת האפס
ובגללן לא לבצע את השיווק השוטף.
המהות:
פלטפורמה בבעלותך, היא מקום פרטי שלך, שבו את מארחת ציבור.
את קובעת את החוקים ואת התצורה ועושה כל מאמץ כדי שזו תהיה נוחה לצריכה.
כמו בכל ערוץ שיווק, גם כאן יש אפשרות לשווק פנים אל פנים, בפרינט, בטלפון ובדיגיטל.
מה הכללים?
המטרה היא בדיוק כמו בפלטפורמה הזרה: לתת סנדוויץ’ תוכן.
1. להציג את עצמך בקצרצרה
(מה הידע הנישתי שלי ואיזו בעיה אני פותרת ולמי)
2. לתת תוכן
(טיפ קצר, רעיון מעניין, חלק מהשירות בחינם)
3. לסיים בהנעה לפעולה עם פרטי יצירת הקשר איתך.
נתקדם לדוגמאות?