המטרה:
במשך ימות השבוע הקרובים מהיום והלאה (ימים א-ה הקרובים, עד רביעי הבא)
את בונה מוצר מאה מתוך מוצר האלף שלך, או מלטשת את הקיים.
כלומר: בודקת שיש לך מוצר מאה שהלקוחות רוצים לקנות, ומציעה להם.
למה?
כי לקוחות שיכולים לקנות משהו נחשק בסכום קטן,
שפותר להם בעיה ספציפית,
יקנו ממך מהר יותר מאשר מוצר אלף.
הם יוכלו לקנות גם אחרי היכרות מועטת,
ויוכלו להפוך להמשך ללקוחות של מוצר אלף.
המהות:
מוצר פרונט צריך להיות משהו שאת יכולה לספק אוטומטית או בקבוצה,
בסכום של עד 100 שקלים.
אוטומטי –
כמו תוכן שכבר מוקלט בקו תוכן,
מידע שכבר הודפס ויש לך ממנו מספיק עותקים,
קורסון דיגיטלי מוכן לצריכה עצמית,
לא משנה לך כמה יקשיבו/יקראו/יצפו.
בקבוצה –
אם ממילא את עושה וובינר בכל שבוע,
אם ממילא את מרצה בעזרת נשים בכל מוצ"ש,
אם ממילא את כותבת תוכן חדש בכל שבוע,
לא יפריע לך שיהיו עוד שייהנו מזה.
מה הכללים?
1. מציע סיפוק מיידי –
לא סדרות מייל או סרטונים ארוכים. הקהל רוצה פיתרון שאפשר לקבל כאן-עכשיו-ומיד!
2. ערך נתפס גבוה –
העובדה שהמוצר נמכר ב-29 שקלים לא אומרת שהוא צריך להיראות זול וחובבני.
דאגי לגריד גרפי שתוכלי לשמור על המראה המקצועי עם המסר החזק שיש כאן משהו טוב!
(שאלי אותי בקבוצת המייל ברביעי איך אני עושה את זה בלי להבין בעיצוב יותר מדי)
3. ערך ידע ממשי גבוה –
אם מוצר המאה שלך כולו הבטחות אבל אין בפנים שום דבר אמיתי,
מאבדים את ההזדמנות לעשות עם הקהל שלך עסקים בעתיד.
כדי להצליח את חייבת להבטיח תוצאה (אפילו פצפונת, אבל תוצאה) שאפשר להשיג עכשיו, ולקיים. תמיד.
4. פתרון סופר ספציפי לבעיה סופר ספציפית –
אל תנסי להכניס לשם את כל העולם
אלא רק נושא או בעיה אחת שמציקה ללקוחות שלך.
5. פתרון מלא לבעיה קטנה בניגוד לדיבור חלקי על המון בעיות גדולות –
לא לדבר על הרבה נושאים בכלליות, ובטח ובטח שלא לעשות תקציר של מוצר האלף שלך. שוב –
ספציפיות, ספציפיות, ספציפיות.
6. שאלי את עצמך:
‐ אם היו לך 2 דקות להרשים מישהו, מה היית אומרת, מראה או נותנת שיגרום להגיד "וואו"?
‐ מהו הדבר האחד שהלקוחות שלך רוצים לדעת יותר מכל דבר אחר?
7. לסיים בהנעה לפעולה –
שיהיה ברור למי פונים להתייעץ/לשאול/לקנות מוצר אלף
(שימי את שמו ותועלתו במיקום הזה)
וגם פרטי יצירת הקשר איתך.
נתקדם לדוגמאות?