מענה לבעיה – אף אחד לא קונה דברים מיותרים. אנשים קונים דברים שהם רוצים או שהם צריכים. כאלה שנותנים להם מענה.
המוצר/השירות שלך – הטקסטים והתמונות האינטרנטיות שעוזרים ללקוחות שלך לקנות בלי לדבר איתך (כמעט…)
תועלות – ספרי ללקוחות: מה ייצא להם מזה שיקנו אצלך?
הנעה לפעולה – אנשים מצייתים לתמרורים. תגידי להם מה לעשות כדי שיעשו את הפעולה שרצויה לך.
סליקה – כי בסוף התהליך אנשים אמורים לשלם לך, וזה קורה דרך דף סליקה, חברת סליקה וכל דרך שמסדירה תשלום אוטומטי.
התשובות יופיעו כאן כתגובות לשאלות שלך. רצוי בשאלה לכתוב מה תחום העסק והאם השאלה היא בעקבות מישהו שנוהג כך או שאלה מה נכון לעשות באופן כללי.
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
התגובה שלך *
שם *
אימייל *
אתר
שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.