בחלק הזה נסיים בפלטפורמות שיקדמו אותך. מומלץ כל הזמן לחפש כאלה. זה מוגדר כ'החלפת קישורים'. מקומות שבהם יופיעו קישורים לאתר שלך/לדף נחיתה שלך.
האתר שלך – המקום הראשי שממנו מתחילים ובו מכניסים מקסימום דברים שיאפשרו לגוגל לשלוח אליך גולשים מדויקים
דף עסקי בגוגל – הכלי הפשוט שעוזר לך לתפוס את הצד השמאלי בדף החיפוש בגוגל
ניצול חברת הדיוור – גם חברת הדיוור שאת משתמשת בה יכולה לעזור לך להופיע בגוגל מזווית נוספת
144 – לא לשלם להם בשום פנים ואופן! אבל רצוי להופיע שם בחינם.
פורום – בחלק הראשון תראי פירוט של פורומים של אחרים, אפשרי גם פורום משל עצמך, העיקר שיהיה לך שו"ת עם לקוחות.
התשובות יופיעו כאן כתגובות לשאלות שלך. רצוי בשאלה לכתוב מה תחום העסק והאם השאלה היא בעקבות מישהו שנוהג כך או שאלה מה נכון לעשות באופן כללי.
האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *
התגובה שלך *
שם *
אימייל *
אתר
שמור בדפדפן זה את השם, האימייל והאתר שלי לפעם הבאה שאגיב.